// شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

تریلر Persona 3 Reload بخش آغازین بازی را نشان می‌دهد

شرکت اتلوس ویدیوی آغازین بازی Persona 3 Reload را پخش کرد که شامل یک قطعه موسیقی جدید است.

شرکت اتلوس تریلر جدیدی از بازی Persona 3 Reload را منتشر کرد که ویدیوی آغازین این بازسازی را نشان می‌دهد. در این ویدیو ماکوتو یوکی، شخصیت اصلی بازی در حال تغییر بین قطعات موسیقی است که شامل موسیقی Burn My Dread از بازی اصلی و Full Moon Full Life، یک قطعه جدید می‌شود. می‌توانید درادامه این تریلر را مشاهده کنید.

لینک دانلود از آپارات

بازی Persona 3 Reload نسخه ریمیک بازی نقش‌آفرینی پرسونا ۳ است که در سال ۲۰۰۴ برای پلی استیشن 2 منتشر شد. در بازی پرسونا ۳ ریلود شخصیت اصلی به دبیرستان گِکّوکان می‌رود و درگیر یک حادثه با نام ساعت تاریک می‌شود. درکنار دیگر دانش‌آموزان به‌عنوان جوخه اعدام تخصصی فوق‌برنامه (S.E.E.S.)، آنها به تارتاروس یک، قلعه مرموز می‌روند تا سایه‌ها را شکست دهند و این حادثه را مختومه کنند. با اینکه بازی ویژگی‌هایی از Persona 3 FES را به ارث برده است، بازیکن‌ها نمی‌توانند در نقش کوتونه شیومی از پرسونا ۳ پورتابل یا The Answer بازی کنند.

بازی Persona 3 Reload در تاریخ ۱۳ بهمن (۲ فوریه) روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. همچنین این اثر از همان روز عرضه دردسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده