نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۳

نمایش دوربین سوم شخص در تریلر گیم پلی جدید بازی Quantum Error

سازندگان بازی Quantum Error با انتشار یک تریلر گیم‌پلی، وجود دوربین سوم شخص را در این اثر تایید کردند.

مدت زمان زیادی از معرفی رسمی بازی Quantum Error می‌گذرد. اثری که با نمایش‌های هیجان‌انگیز خود توجهات عده کثیری را به سمت خود جلب کرده است. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی TeamKill Media در دست توسعه و طراحی قرار دارد. در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، سازندگان این اثر با نمایش یک ویدیو جدید جزئیات کلیدی جدیدی را از این بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

بازی Quantum Error در ابتدا توسط استودیو تیم کیل به‌عنوان یک اثر شوتر اول شخص به همگان معرفی شد، با‌این‌حال اکنون این بازی گزینه‌ای برای دید سوم شخص نیز به کاربران ارائه خواهد داد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو به‌نمایش درآمده را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همان‌طور که در این ویدیو تقریبا ۲ دقیقه‌ای مشاهده کردید، شخصیت‌ اصلی بازی در طول پیشبرد اثر در بخش مخفی‌کاری با چالش مواجه شده و نتیجه این امر باعث به‌ وجود آمدن یک رویارویی جنگی است. با‌این حال ما محیط‌های درون بازی را از روی شانه کاراکتر مشاهده می‌کنیم. طبق توضیحات ویدیو، بازیکنان قادر خواهند بود در میانه گیم‌پلی بازی، بین حالت‌های اول شخص و سوم شخص سوئیچ کنند. همچنین گزینه تعویض شانه نیز در بازی Quantum Error وجود خواهد داشت.

بازی Quantum Error در تاریخ نامشخصی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده