نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۶

قرارگیری بازی Resident Evil 4 Remake روی کاور مجله گیم اینفورمر

‌به‌زودی شاهد انتشار اطلاعات جدید و مفصلی از بازی موردانتظار Resident Evil 4 Remake در شماره‌ی جدید مجله گیم اینفورمر خواهیم بود.

بدون شک نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول ۴ در فهرست موردانتظارترین آثار ویدیوگیم سال جاری میلادی قرار دارد؛ اثری موردانتظار از کپکام همراه‌با جزئیات بصری، مکانیزم‌های جدید و حال‌وهوایی تاریک‌تر نسبت به نسخه اصلی. نسخه‌ی اصلی بازی Resident Evil 4 در سال ۲۰۰۵ میلادی عرضه شد و توانست موفقیت‌های کم‌نظیری را برای این مجموعه به ارمغان بیاورد.

حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، این بازی روی کاور جلد جدید (شماره ۳۵۳) مجله گیم اینفورمر قرار گرفته است و به‌زودی اطلاعات زیادی از آن در اینترنت پخش می‌شود. مجله‌ نام‌‌برده وقوع این امر را با پخش یک ویدیو به اطلاع گیمرها رسانده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید که بخش‌هایی از گیم‌پلی ریمیک رزیدنت ایول ۴ را نیز در آن می‌بینیم.

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو معرفی تقریبا یک دقیقه‌ای، درکنار حضور دو کاراکتر لوئیس سرا و اشلی، ما بخش‌های مختلف از محیط‌های متنوع این بازی را به‌صورت مختصر مشاهده‌ ‌می‌کنیم. درکنار تجربه چپتر اول و پنجم ریمیک Resident Evil 4، نشریه نام‌برده با یاسوهیرو آمپو و کازونوری کادوی، کارگردان‌های ریمیک RE2 و ریمیک RE4 مصاحبه‌ای را ترتیب داده است. همچنین شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی شخصیت اشلی خواهیم بود.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۲۴ مارس سال جاری میلادی (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منشتر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟‌ دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده