نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

معرفی بازی Road 96: Mile 0 با انتشار یک تریلر

به‌تازگی استودیو بازی‌سازی فرانسوی DigixArt با انتشار یک تریلر از ساخته جدید خود رونمایی کرده است.

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیو DigixArt با انتشار یک ویدیو، بازی Road 96: Mile 0 را به‌صورت رسمی معرفی کرد. ساخته جدید داستان‌محور و ماجراجویی استودیو‌ نام‌برده‌شده، به‌عنوان پیش‌در‌آمد بازی Road 96 شناخته می‌شود. این اثر در سال ۲۰۲۱ میلادی در دسترس کاربران قرار گرفت و از جانب گیمرها و منتقدان مورد تحسین واقع شد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

قصه بازی روی دو شخصیت تمرکز دارد. کاراکتر زوئی از بازی Road 96 در این اثر حضور دارد. این شخصیت به‌لطف پدر خود که به‌عنوان یک وزیر نفت فعالیت می‌کند، سبک زندگی ثرومتمندانه‌ای را با خود به همراه دارد. از طرفی دیگر نیز شخصیت کایتو از بازی Lost in Harmony که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد، در این اثر حضور داشته که در شهر فقیرتر کولتون متولد شده است. این دو کاراکتر در طول پیشبرد قصه بازی با یکدیگر صمیمی می‌شوند. درنهایت زوئی به جزئیات ناخوشایندی راجع به کشور و پدر خود پی می‌برد.

پیش در آمد بازی Road 96 درکنار نمایش دلایل ترک خانه توسط کاراکتر زوئی، به توضیح اتفاقات و رویدادهایی می‌پردازد که منجر به شکل‌گیری قصه این اثر شده‌اند. کاربران قرار است رشد شخصیتی دو کاراکتر نام‌برده را ازطریق سفر‌های جاده‌ای دنبال کنند؛ سفرهایی همراه‌با موسیقی که در آن براساس مکانیک‌های مبتنی بر ریتم موسیقی فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند. آن‌ها تصمیماتی می‌گیرند که داستان دو قهرمان بازی را شکل می‌دهد. رئیس استودیو سازنده در مورد این بازی گفت:
«در Road 96: Mile 0 می‌خواستیم نشان دهیم زوئی از کجا می‌آید و چرا زندگی راحت خود را ترک کرد. اما ما Mile 0 را به روش معمولی ایجاد نکردیم. ما مسیر دیوانه‌واری را طی کردیم. با استفاده از سکانس‌های موسیقی‌محور استعاری که در آن بر باورها و شک‌های زوئی و کایتو سوار می‌شوید. بخش خنده‌دار این است که شما انتخاب می‌کنید که چگونه می خواهید آن‌ها تکامل یابند.

بازی Road 96: Mile 0 در تاریخ ۴ آوریل سال جاری میلادی (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا نسخه قبلی را تجربه کرده‌اید؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده