نویسنده: فراز پاشایی
// پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۱

نمایش سبک مبارزه Brawler در تریلر جدید بازی Like a Dragon: Ishin

ساعاتی قبل تریلر جدیدی از بازی Like a Dragon: Ishin پخش شد که در آن ما با یکی از چهار سبک مبارزه‌ای طراحی‌شده برای پروتوگانیست این اثر بیشتر آشنا می‌شویم.

همان‌طور که شما همراهان عزیز زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، اواخر تابستان سال جاری و در جریان برگزاری رویداد State of Play پلی استیشن، بازی Like a Dragon: Ishin به‌صورت رسمی توسط استودیو بازی‌سازی Ryu Ga Gotoku معرفی شد. این بازی درواقع به‌عنوان بازسازی‌ یکی از نسخه‌های فرعی سری بازی یاکوزا که با نام Ryū ga Gotoku Ishin شناخته می‌شود، در دست توسعه و طراحی قرار دارد.

حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، شرکت طراح و توسعه‌دهنده ویدیو جدیدی از این اثر موردانتظار را منتشر کرده است. در این ویدیو تقریبا ۱ دقیقه‌ای، ما با یکی از سبک‌های مبارزه‌ای بازی با نام Brawler بیشتر آشنا می‌شویم. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در استایل مبارزه‌ای Brawler، ساکاموتو رایوما به‌عنوان قهرمان بازی بدون نیاز به سلاح‌ و با استفاده از ضربات مشت به سراغ دشمنان می‌رود. این استایل درست به‌مانند سبک Brawler در دیگر بازی‌های سری یاکوزا است. از طرف دیگر، سبک نام‌برده ضربات ترکیبی و منحصر‌به‌فرد خود را دارد. به‌طور کلی در این اثر چهار سبک مبارزه با نام‌های Swordsman ،Gunsman ،Brawler و Wild Dancer وجود خواهند داشت. در اوایل ماه جاری میلادی، سازندگان اثر تریلری برای نمایش این چهار استایل پخش کردند.

بازی Like a Dragon: Ishin قرار است در تاریخ ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی (۲ اسفند ۱۴۰۱) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا از نمایش‌های این اثر راضی هستید؟ چه انتظاراتی از آن دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده