نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲

نمایش مکانیسم های گیم پلی در تریلر جدید Mario Strikers: Battle League

شرکت نینتندو با پخش یک تریلر، مکانیسم‌ها و قابلیت‌های گیم‌پلی Mario Strikers: Battle League را به بازیکنان نشان داده است.

بازی Mario Strikers: Battle League فردا منتشر می‌شود و حال شرکت نینتندو قبل از عرضه‌ی آن، یک تریلر پنج دقیقه‌ای با محوریت نمایش تکنیک‌ها و استراتژی‌ها برای برنده شدن در مسابقات را برای طرفداران به نمایش گذاشته است. در ابتدای تریلر شاهد نمایش مکانیسم‌های اولیه‌ی گیم‌پلی یک بازی فوتبالی به مانند دویدن، پاس دادن و جا خالی دادن هستیم که از مهارت‌های ضروری برای تجربه‌ی رقابت‌های Mario Strikers: Battle League به شمار می‌آیند.

سازندگان بازی نکاتی در مورد چگونگی برتری در هر یک از این مهارت‌ها را به بازیکنان توضیح می‌دهند؛ به‌عنوان مثال، اگر بازیکنان در زمان درست بتوانند با استفاده از جا خالی از یک تکل حریف فرار کنند، می‌توانند برای مدت کوتاهی از یک مهارت ویژه به مانند دویدن بسیار سریع استفاده کنند.

پس از اصول اولیه، تریلر به نمایش چند تکنیک پیچیده‌تر می پردازد. در ادامه آموزش انجام حرکات ویژه و نحوه بازپس‌گیری توپ با تکل زدن، بازی‌های ترکیبی و مکانیسم قطع توپ‌های ارسالی به بازیکنان داده می‌شود. درواقع به نظر می‌رسد مهارت‌های نمایش داده‌شده در این بخش مکانیسم‌هایی پیچیده‌تر از گیم‌پلی اصلی هستند و اجرا کردن آن‌ها نیازمند مهارت بیشتری خواهد بود. پس احتمالا بازیکنان برای استفاده درست از آن‌ها، نیاز به تمرین بیشتر دارند.

دانلود ویدیو از آپارات

بخش پایانی تریلر نکات اضافی و سودمندی به مانند شوت‌های هدفمند، حرکت دروازه‌بان و بازپس‌گیری توپ را ارائه می‌کند که بازیکنان علاقه‌مند می‌توانند برای تسلط بر آن‌ها وقت بگذارند و امتیازات ویژه‌ای نسبت به سایر رقبا داشته باشند. بازی Mario Strikers: Battle League قرار است در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۲) در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار بگیرد. بازیکنانی که قصد دارد این بازی را تهیه کنند، می‌توانند با مشاهده‌ی تریلر پخش‌شده آمادگی خوبی برای شروع رقابت‌ها به‌دست آورند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی ماریو استرایکرز جدید چیست؟ آن را با زومجی و سایر مخاطب‌ها در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده