نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر زمان عرضه بازی Kirby and the Forgotten Land

اخیرا شرکت نینتندو تریلر زمان عرضه‌ی بازی Kirby and the Forgotten Land را پخش کرد تا کاربران کنسول نینتندو سوییچ را بیشتر با ماجراجویی‌ها و قدرت‌های Kirby آشنا کند.

Kirby and the Forgotten Land هم‌اکنون به‌صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. این نخستین بار است که طرفداران شخصیت صورتی و محبوب Kirby می‌توانند روی پلتفرم نینتندو در قالب یک بازی سه‌بعدی متمرکز روی این کاراکتر به ماجراجویی بپردازند. در همین راستا تریلر زمان انتشار Kirby and the Forgotten Land نیز در اختیار بازیکنان قرار گرفته است که درکنار نمایش گیم‌پلی این اثر، به معرفی Kirby و توانایی‌های او در مبارزه و گذر از موانع مختلف می‌پردازد.

Kirby and the Forgotten Land بازیکنان را به سرزمینی ناشناخته و جدید خواهد برد تا کنترل قهرمان بازی یعنی Kirby را به‌دست بگیرید و راهی ماجراجویی برای نجات Waddle Dees از The Beast Pack شوید. Kirby در این بازی قدرت بلعیدن دشمنان و به‌کارگیری توانایی‌های آن‌ها را در مبارزه را دارد.

وی همچنین می‌تواند از قابلیت Mouthful Mode استفاده کند و اجسام بی‌جان مثل اتومبیل‌ها یا ترن‌های هوایی را ببلعد تا درنهایت سریع‌تر و موثرتر در محیط پیشروی کند و موفق به عبور از موانع شود. Kirby می‌تواند به ازای آزاد کردن Waddle Deeها یک Waddle Dee Village را بسازد و توانایی‌های مختلف خود را ارتقا دهد.

تماشای ویدئو در آپارات

به‌گفته‌ی شرکت نینتندو بازیکنان می‌توانند پیش از خرید Kirby and the Forgotten Land به تجربه‌ی دموی آن در فروشگاه Nintendo eShop بپردازند. این دمو دارای دو مرحله و یک باس‌فایت است و از قابلیت کوآپ نیز پشتیبانی خواهد کرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی تریلر جدید بازی Kirby and the Forgotten Land را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده