نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۷

تریلر جدید Dying Light 2 با محوریت حالت های گرافیکی بازی روی پلی استیشن 5

تریلر جدید بازی Dying Light 2 به مقایسه تنظیمات گرافیکی بازی روی کنسول نسل نهمی پلی استیشن می‌پردازد.

کمتر از دو هفته تا عرضه‌ی دنباله مورد انتظار بازی Dying Light باقی مانده است و هواداران بی‌صبرانه در انتظار انتشار اطلاعات جدید درباره‌ی آن هستند. به همین دلیل روز گذشته استودیو لهستانی تک‌لند ویدیوی جدیدی از این بازی روی صفحه یوتیوب رسمی Dying Light قرار داد که Modeهای متفاوت اجرایی بازی روی کنسول پلی استیشن 5 را نمایش می‌دهد.

براساس اطلاعات منتشرشده، اولین تنظیمات گرافیکی در دسترس بازیکنان حالت وضوح تصویر (Resolution Mode) خواهد بود که در آن بازی دستیابی به رزولوشن 4K را در الویت قرار می‌دهد. در این حالت بازی با نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌شود. Performance Mode دومین تنظیمات گرافیکی قابل انتخاب این بازی است که در آن اجرا به‌صورت ۶۰ فریم بر ثانیه در الویت قرار می‌گیرد. در این حالت بازی با وضوح تصویر پایین‌تر از 4K اجرا می‌شود و خبری از نورپردازی‌های پیشرفته و دیگر جلوه‌های تصویری سنگین نخواهد بود.

سومین و آخرین تنظیمات معرفی شده در این ویدیو نیز حالت Quality Mode است. با انتخاب این حالت، بازی در وضوح تصویری پایین‌تر از 4K و نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌شود. اما در عوض بازیکنان می‌توانند از بالاترین تنظیمات تصویری شامل بافت‌ها، سایه‌ها و نورپردازی پیشرفته بهره‌مند شوند. این حالت تصویری همچنین از فناوری رهگیری پرتو (Ray tracing) نیز پشتیبانی می‌کند. هرچند که هنوز جزئیات بیشتری درباره‌ی میزان استفاده‌ی دایینگ لایت 2 از این تکنولوژی اعلام نشده است. شما می‌توانید ویدیو مقایسه حالت‌های گرافیکی بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Dying Light 2: Stay Human قرار است در تاریخ ۱۶ بهمن (۴ فوریه) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. طبق تایید استودیوی تک‌لند، خریداران هر نسخه از بازی روی پلتفرم‌های PS4 و ایکس باکس وان می‌توانند آپدیت گرافیکی نسخه نسل نهمی بازی را نیز به رایگان دریافت کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده