نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸

تریلر داستانی جدیدی از بازی Rainbow Six Extraction پخش شد

روز گذشته شرکت یوبی‌سافت تریلر جدیدی از Rainbow Six Extraction پخش کرد که به معرفی جهان این بازی می‌پردازد.

کمتر از دو هفته تا عرضه‌ی جدیدترین بازی از مجموعه رینبو سیکس با نام Rainbow Six Extraction باقی مانده است؛ اثری که توسط استودیوی کانادایی Ubisoft Montreal ساخته شد و حالا تریلر جدیدی از این بازی روی صفحه یوتیوب شرکت یوبیسافت قرار گرفته است.

این تریلر به‌طور خاص روی معرفی بیشتر نیروهای تیم REACT تمرکز دارد. این واحد نظامی متشکل از گروهی از برترین اپراتورهای دنیای رینبو سیکس است که توسط Jordan Trace و Eliza Cohen رهبری و هدایت می‌شوند. در این تریلر همچنین صحنه‌های جدیدی از محیط‌های خطرناک Sprawl نیز وجود دارد؛ محیط‌هایی که باعث کاهش سرعت حرکت بازیکنان و افزایش قدرت موجودات مهاجم می‌شوند.

نحوه به‌وجود آمدن و گسترش انگل Chimera و Archaeans و اقدامات گروه REACT برای ساخت تکنولوژی‌ها و سلاح های مورد نیاز واحد ضربت برای مقابله با این موجودات بیگانه نیز بخش‌های دیگری از این ویدیو هستند. همچنین هوادراها می‌توانند انواع مختلفی از دشمنان و چالش‌های حاضر در بازی را در تریلر مشاهده کنند. شما می‌توانید این تریلر جذاب را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی آنلاین رینبو سیکس اکسترکشن در تاریخ ۳۰ دی ماه (۲۰ ژانویه) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و سرویس استریم گوگل استیدیا و آمازون لونا عرضه خواهد شد. این بازی از هنگام عرضه، روی کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی در دسترس مشترک‌های هر سه نوع سرویس گیم پس (ایکس باکس گیم پس، PC Game Pass و ایکس باکس گیم پس آلتیمیت) خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده