نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۴

انتشار ویدیو گیم‌ پلی جدید و ۱۵ دقیقه‌ای از بازی Dying Light 2

نمایش جدیدی از بازی مورد انتظار Dying Light 2 منتشر شده است که بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی دنیای آخرالزمانی این بازی را به تصویر می‌کشد.

اوایل هفته گذشته باخبر شدیم استودیوی لهستانی تک‌لند مراحل ساخت قسمت دوم مجموعه دایینگ لایت با عنوان Dying Light 2 Stay Human را با به پایان رسانده است. به همین مناسبت ساعاتی پیش ویدیوی ۱۵ دقیقه‌ای جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر شد که قسمت‌هایی از یکی از مراحل اصلی بازی با نام A Place To Call Home را به نمایش می‌گذارد. در این ویدیو شخصیت اصلی بازی که آیدن نام دارد، تلاش می‌کند تا جریان برق یک نیروگاه متروکه را دوباره راه‌اندازی کند.

همان‌طور که سازندگان بازی پیش از این توضیح داده بودند، توانایی انتخاب مسیرهای متفاوت در این بازی نقش مهمی دارد. در این ویدیو نیز مشاهده می‌کنیم که چطور بازیکنان این توانایی را دارند که دسترسی به جریان برق را برای کدام گروه از بازماندگان حاضر در شهر برقرار کنند. هر کدام از این انتخاب‌ها در ادامه‌ی روند بازی مسیرها و خط‌های داستانی جدیدی را ایجاد می‌کند که قطعا باعث بالاتر رفتن ارزش تکرار دوباره بازی می‌شود. در قسمت دوم این نمایش نیز شاهد مبارزه آیدین با نیروهای مهاجم یکی از گروه‌های نظامی بازی هستیم.

در این ویدیو همچنین شاهد حضور شخصیت Lawan که در قسمت چهارم مجموعه نمایش‌های تبلیغاتی Dying 2 Know معرفی شد نیز هستیم. وظیفه صداپیشگی این شخصیت را روزاریو داوسون بر عهده دارد. طبق تایید سازندگان بازی، لوان یکی از شخصیت‌های اصلی و کلیدی داستان بازی خواهد بود و سرنوشت او تا حد زیادی به تصمیم‌های بازیکنان در جریان گیم‌پلی بازی بستگی دارد. شما می‌توانید این نمایش جذاب را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

این ویدیو همچنین مکان‌های بیشتری از شهر اروپایی The City را که داستان بازی Dying Light 2 در آن جریان دارد نمایش می‌دهد. براساس اطلاعات منتشر شده، بخش کمپین این بازی در هفت منطقه در این شهر جریان دارد و با همکاری بازیکنان با هر کدام از گروهک‌ها و حزب‌های قدرتمند در هر کدام از این مناطق، انتخاب‌‌ها و اتفاقات متفاوتی در ادامه‌ی جریان داستان بازی رقم خواهد خورد.

استودیو تک‌لند همچنین تایید کرد کاربران می‌توانند با پیش‌خرید هر کدام از نسخه‌های دیجیتالی بازی، به باندل UNIQUE RELOAD SKIN PACK در هنگام عرضه بازی دسترسی پیدا کنند. طبق تایید سازندگان بازی دو بسته‌ الحاقی داستانی که برای عرضه پس از انتشار بازی برنامه‌ریزی شده‌اند، فقط در دسترس خریداران نسخه دیلاکس و التیمیت بازی خواهد بود. همچنین خریداران هر نسخه از بازی روی پلتفرم‌های PS4 و ایکس باکس وان می‌توانند آپدیت گرافیکی نسخه نسل نهمی بازی را نیز به رایگان دریافت کنند.

بازی Dying Light 2: Stay Human قرار است در تاریخ ۱۶ بهمن (۴ فوریه) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده