نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۲

تمدن مکزیک به بازی Age of Empires 3: Definitive Edition می‌آید

بسته الحاقی جدید بازی Age of Empires 3: Definitive Edition قرار است تمدن مکزیک را به این بازی اضافه کند.

پس از گذشت یک ماه از عرضه موفق بازی Age of Empires IV، حالا مایکروسافت از اضافه شدن محتوایی جدید به نسخه ریمستر بازی Age of Empires 3: Definitive Edition خبر داده است. این آپدیت جدید که تمدن تاریخی مکزیک را به بازی اضافه می‌کند که توسط دو استودیوی بازی‌سازی Forgotten Empires و Tantalus Media توسعه یافته است. براساس تریلر منتشر شده، بازیکنان این امکان را خواهند داشت تا در دوره‌های مختلف سیاسی تاریخ مکزیک به تجربه این محتوای دانلودی جدید بپردازند.

این موضوع به کاربران این امکان را خواهد داد تا در دوره‌های پیش و پس از استقلال مکزیک به دلخواه خود بازی کنند و در عین حال این انتخاب را نیز دارند تا با ایجاد انقلاب‌های متفاوت،‌ به پیشرفت‌های مختلفی دست پیدا کنند. علاوه‌بر ساختمان‌ها، سربازها و سلاح‌های تاریخی فرهنگ مکزیک، این محتوای دانلودی جدید تعدادی از مبارزات تاریخی این کشور را به بازی اضافه می‌کند. جنگ Grito de Dolores که از معروف‌ترین نبردهای دوران انقلاب مکزیک در قرن نوزدهم میلادی است، در این به‌روزرسانی جدید در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

همچنین طبق جزئیات منتشر شده تمامی بازیکنانی که پیش از این بسته الحاقی تمدن آمریکا را خریداری کرده باشند، در جریان این آپدیت جدید به نبرد The Burning of USS Philadelphia که از مشهورترین جنگ‌های تاریخی این دو کشور است دسترسی پیدا خواهند کرد و کاربرانی که هر دوی این تمدن‌ها را در کتابخانه بازی‌های خود داشته باشند، جنگ The Battle of Queenston Heights را به‌عنوان هدیه از سوی مایکروسافت دریافت خواهند کرد.

تمدن مکزیک در تاریخ چهارشنبه ۱ دسامبر (۱۰ آذر) و با قیمت ۶ دلار روی پلتفرم‌های استیم و ویندوز استور عرضه می‌شود. همچنین کاربرانی که مایل به خریداری دو تمدن مکزیک و ایالات متحده باشند، می‌توانند باندل این دو DLC را به مدت حدود با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنند. توجه داشته باشید که برای تجربه هر کدام از این بسته‌های الحاقی به نسخه اصلی بازی نیز احتیاج خواهد داشت. شما می‌توانید تریلر معرفی این کلاس‌ها و گیم‌پلی این تمدن را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

علاوه‌بر محتویات ذکر شده، براساس اطلاعات منتشر شده از سازندگان بازی رویداد Fiesta Mexicana نیز از هفته آینده درکنار این آپدیت جدید در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این رویداد به‌نوعی جشن فرهنگ و تاریخ غنی مکزیک و ۳۱ ایالت متنوع آن محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند با شرکت در این رویداد و انجام چالش‌های مختلف تصاویر پروفایل خاصی را دریافت کنند. بازیکنانی که بتواند هر ۳۱ چالش موجود در این رویداد را کامل کنند، علاوه‌بر این آیتم‌ها، اسکین‌های منحصربه‌فردی برای شخصیت‌های درون بازی نیز از سوی مایکروسافت دریافت خواهند کرد.

دو بازی Age of Empires IV و Age of Empires III: Definitive Edition هم‌اکنون برای مشترکین سرویس گیم پس روی پی‌سی و فروشگاه استیم در دسترس هستند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده