نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۳

نمایش تعامل با حیوانات در ویدیو جدید Far Cry 6

جدیدترین ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی بازی فار کرای 6، سطح تعامل با حیوانات را نمایش می‌دهد.

سری بازی‌های فارکرای در ارائه‌ی محیطی که آزادی عمل بالایی به‌گیمر می‌داد و او را در فضای خود غرق می‌کرد، همیشه موفق ظاهر شده است. جریان داشتن قصه‌های این سری در سرزمین‌های سبز و حاره‌ای، شرایط شکار و تعامل با حیوانات مختلف را در دسترس بازیکنان قرار می‌داد. حالا هم که به‌تاریخ عرضه‌ی فارکرای 6 (Far Cry 6) نزدیک و نزدیک‌تر شده‌ایم، اطلاعاتی جدید از سطح تعامل گیمر با حیوانات و شکار این موجودات در بازی نام‌برده، منتشر شده است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یک ویدیوی کوتاه و جذاب پیرامون نحوه‌ی تعامل با حیوانات در بازی فار کرای 6، منتشر شده است. بازی فارکرای 3 با معرفی مکانیزم‌های شکار، لوت و تعامل با حیونات توانست الهام‌بخش آثار اوپن‌ورلد پرتعدادی باشد که شکار و مکانیزم‌های استخراج مواد و ساخت‌وساز را کنار تعامل با حیوانات، در دسترس بازیکنان قرار می‌دادند. فار کرای 6 هم که داستانش بازیکنان را به‌یک سرزمین گرمسیری و جنگلی می‌برد، از نظر ایجاد مکانیزم‌های تعامل با حیوانات و شکار آن‌ها، مسیر بازی‌های فارکرای را دنبال خواهد کرد.

در ویدویی که یک کاربر یوتیوب با نام Cycu1 در اینترنت منتشر کرده و در ادامه آن را تماشا می‌کنیم، حیواناتی مثل اسب، خروس، کروکدیل و بیشتر را می‌بینیم که گیمر توانایی تعامل (Pet کردن) با آن‌ها را به‌دست می‌آورد. یکی از نکات جالب بازی این است که می‌توانید از این حیوانات در جهت نابودی دشمنان خود استفاده کنید. کافی است تغذیه‌ی مناسب آن حیوان را در اختیار داشته باشید و خواهید دید که یک خروس وحشی، چطور در رکاب شما جان‌فشانی خواهد کرد! این سیستم در بازی فارکرای 5 نیز وجود داشت و به‌نظر می‌رسد که حالا در قسمت ششم از سری بازی‌ نام‌برده، شاهد نسخه‌ی بهتر شده و عمیق‌تر شده‌ی آن خواهیم بود. فارکرای 6 در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) راهی پلفترم‌های نسل ۸، نسل ۹ و پی سی خواهد شد. در ادامه توجه شما را به‌این ویدیوی جذاب جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده