// جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶

رونمایی از محتویات جدید Hitman 3

IO Interactive در جریان یک تریلر محتویات ماه فوریه بازی Hitman 3 را معرفی کرده که شامل قراردادهای Escalation می‌شود.

بازی Hitman 3 مدتی پیش روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. ازطرفی، باتوجه‌به نسخه‌های قدیمی و پشتیبانی IO Interactive، سازنده و ناشر هیتمن، از نسخه‌های عرضه شده، کاربران نسخه سوم، منتظر اعلام جزئیات محتویات پس از عرضه بودند.

آی‌او اینتراکتیو به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در جریان آن شاهد محتویات پس از عرضه بازی برای ماه جاری میلادی هستیم. تیم سازنده برای کاربران قراردادهای Escalation متفاوتی را درنظر گرفته که دو عدد از آن‌ها مخصوص کاربرانی است که نسخه دیلاکس بازی را خریداری کرده‌اند. همچنین دو قرار داد Escalation ذکر شده شامل لباس و سلاح‌های جدید از جمله کاتانا و بمب سمی می‌شود. 

در ادامه مشخص شده که یک هدف Elusive هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده که در نقشه Sapienza نسخه اول روایت می‌شود. بازیکنان از تاریخ هشت اسفند ماه (۲۶ فوریه) تا ۱۸ اسفند ماه (هشت فوریه) می‌توانند هدف Elusive نقشه Sapienza را نابود کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نسخه دیلاکس هیتمن ۳ نقشه جدیدی را به بازی اضافه نمی‌کند، اما کاربران می‌توانند منتظر محتویات مخصوصی در محیط‌های گذشته بازی باشند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده