// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۲

بازی Sniper Elite 4 برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

در جریان رویداد Nintendo Direct Mini که لحظاتی پیش در حال برگزاری بود، مشخص شد که بازی Sniper Elite 4 اواخر سال میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

در جریان مراسم Nintendo Direct Mini، استودیوی Rebellion Developments اعلام کرد که بازی Sniper Elite 4 قرار است در تعطیلات ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ عرضه شود. این بازی در سال ۲۰۱۷ برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان منتشر شده بود و به مانند دیگر نسخه‌های این مجموعه قرار است روی کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر شود. در این بازی دوباره در نقش یک تک تیرانداز قرار گرفته و با گیم‌پلی بی‌رحم و خشن و با قابلیت اسلوموشن به شما اجازه می‌دهد تا با هزاران روش دشمنان خود را نابود کنید.

در توضیحات بازی آمده است:

آزادی بی‌نظیری در بزرگترین و پیشرفته‌ترین بازی تک‌تیراندازی در رابطه با جنگ جهانی دوم که ساخته شده، را تجربه کنید. همان‌طور که در بازی وظیفه دارید تا ایتالیا را در جنگ جهانی دوم از چنگ فاشیسم نجات دهید، بازی با مبارزات سوم شخص تاکتیکال و تنوع گیم‌پلی به شما اجازه می‌دهد تا صحنه‌های حماسی و بزرگی را خلق و تجربه کنید. 

شما می‌توانید تریلر این بازی را در پایین مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Sniper Elite 4 برای نینتندو سوییچ اعلام نشده است ولی همان‌طور که اشاره شده طبق گفته‌های استودیوی Rebellion این بازی در تعطیلات ۲۰۲۰ برای این کنسول منتشر می‌شود.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده