// شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۴

تریلر روز عرضه Project CARS 3 مسابقات بازی را نشان می‌دهد

در راستای عرضه رسمی بازی Project CARS 3، شرکت باندای نامکو تریلر روز عرضه بازی را به اشتراک گذاشت.

نسخه اول و دوم Project CARS را می‌توان یک بازی شبیه‌ساز ماشین سواری خوب و سرگرم کننده دانست که طرفداران بازی‌های ریسینگ را به خود جذب کرد. این در حالی است که استودیو اسلایتلی مد (Slightly Mad Studios) در جریان بازی Project CARS 3 دست به تغییرات مختلفی زده است. ازاین‌رو شاهد تغییر سبک بازی از شبیه‌ساز به آرکید هستیم تا کاربران بازی‌های ماشین سواری آرکید هم بتوانند با جهان پروجکت کارز ارتباط برقرار کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پروجکت کارز 3 هم‌اکنون در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان قرار گرفته است. ازاین‌رو شرکت باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی Project CARS 3، تریلر روز عرضه بازی را منتشر کرده است. Project CARS 3 بیش از ۲۰۰ ماشین و ۱۴۰ پیست مسابقه‌ را در خود جای داده است تا کاربران بتوانند با ماشین مورد علاقه خود در کلاس‌های مختلف، مشغول رقابت شوند.

همچنین پروجکت کارز 3 دارای سیستم آب و هوای پویا است و شاهد مسابقاتی هستیم که در شب، روز و شرایط آب و هوایی متفاوتی برگزار می‌شود. حالت Career بازی هم دارای کلاس‌بندی‌های مختلفی است که بازیکنان باید از مسابقات کلاس E شروع کرده تا به مسابقات کلاس A برسند. همچنین دراین‌میان تعدادی چالش و موارد دیگری هم درنظر گرفته شده تا بازیکنان بیش‌ازپیش سرگرم شوند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Project CARS 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده