نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۵

ویدیو جدید Outriders ما را با کلاس Technomancer آشنا می‌کند

ویدیوهای منتشر شده از بازی Outriders به معرفی کلاس‌ها به ویژه Technomancer و ویژگی‌های مختلف بازی می‌پردازد.

Outriders یک بازی چند نفره در سبک علمی تخیلی و شوتر لوت محور است که ساخت آن را استودیو People Can Fly به عهده گرفته و قرار است توسط شرکت Square Enix عرضه شود. حال، سازندگان با انتشار ویدیو‌یی از آخرین کلاس بازی با نام Technomancer رونمایی کردند و به‌دنبال آن، گیم‌پلی و قدرت‌های کلاس‌های دیگر را  نیر در ویدیو‌های منتشر شده، به تصویر کشیده‌اند.

بازی Outriders دارای چهار کلاس مختلف با نام‌های Trickster ،Pyromancer ،Devastator و Technomancer است که هرکدام قابلیت‌ها و قدرت‌های منحصر‌به‌فرد خود را شامل می‌شوند. هر یک از کاراکتر‌های بازی، دارای سه قدرت کلیدی و تاثیر گذار هستند که علاوه‌بر سلاح‌های مختلف، می‌توانند از آن‌ها نیز در نبرد‌ها استفاده کنند. به‌عنوان مثال کلاس Technomancerروی احضار سلاح‌های سنگین تمرکز دارد و می‌توان به قابلیت Pain Launcher از این کلاس اشاره کرد. همچنین سلاح‌هایی مانند مینی گان، راکت لانچر و اسنایپر نیز در ویدیو‌ها، کاملا مشهود است. در ادامه می‌توانید ویدیویی منتشر شده از از بازی را تماشا کرده و با قابلیت‌ها و گیم‌پلی کلاس Technomancer درکنار دو کلاس دیگر Devastator  و Pyromancer بیشتر آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

نبرد‌های بازی Outriders به‌صورت Co-Op و در قالب یک تیم ۱ تا ۳ نفره در مقابل هوش مصنوعی صورت می‌گیرد. هر بازیکن می‌تواند کاراکتر مختص به خود را خلق کرده و سفری را برای نبرد با گروه عظیمی از دشمنان در سیاره، آغاز کند. در ادامه، دو ویدیو دیگر نیز منتشر شده است که به‌صورت مفصل به کلاس‌های Technomancer و Devastator  و همچنین قابلیت‌های دیگر بازی Outriders می‌پردازد که در صورت تمایل، می‌توانید این ویدیو‌ها را نیز تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Outriders قرار است که برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس وان و پی سی  در تعطیلات 2020 و برای استدیا در سال 2021 میلادی منتشر شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده