// یکشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

تریلر جدید Remothered: Broken Porcelain فضای ترسناک بازی را نشان می‌دهد

استودیوی استورمایند گیمز تریلر جدیدی از بازی Remothered: Broken Porcelain را منتشر کرد که لحظات ترسناک آن را نشان می‌دهد.

در مراسم گیمزکام ۲۰۱۹ بود که دنباله‌ی بازی ترسناک و موفق Remothered: Tormented Fathers تحت نام Remothered: Broken Porcelain رونمایی شد. این بازی در ابتدا برای ۲۵ اوت ۲۰۲۰ (۴ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده بود اما به دلایلی انتشار آن با تأخیر مواجه شد. حال باتوجه به نمایش جدید می‌توان انتظار بالایی از بازی داشت. داستان نسخه‌ی اول بازی در مورد زنی به نام رزماری است که برای تحقیق در رابطه با ناپدید شدن دختری وارد خانه‌ی پدر او می‌شود. پس از اینکه در خانه مشغول جست‌وجو می‌شود به یک‌باره همه چیز تغییر و گرفتار یک سری مسائل می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی استورمایند گیمز تریلر جدیدی از بازی Remothered: Broken Porcelain را منتشر کرد که لحظات ترسناکی از صحنه‌های تعقیب و گریزی را نشان می‌دهد. در جریان این تریلر ما شخصیت‌های عجیب هتل اشمان را از جمله راهبه‌ی قرمز پوش که از نسخه‌ی قبل برگشته است، مشاهده می‌کنیم.

Remothered: Broken Porcelain یک اثر سوم شخص ترسناک و بقا است. بازیکنان باردیگر با حل معما‌های چالش برانگیز بازی، داستان جدیدی را کشف خواهند کرد که مربوط‌به نسخه قبلی آن است اما کسانی که آن را را تجربه نکردند می‌توانند با داستان Remothered: Broken Porcelain ارتباط برقرار کنند. درواقع این بازی داستان شخصیت اصلی بازی Remothered: Tormented Fathers یعنی Rosemary Reed را گسترش می‌دهد. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کنید:

بازی Remothered: Broken Porcelain در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۹ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 ، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده