// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۹

تریلر گیم پلی Crash Bandicoot 4: It's About Time در State of Play منتشر شد

در جریان رویداد State of Play تریلر جدید گیم‌پلی Crash Bandicoot 4: It's About Time با محوریت ویژگی‌های گیم‌پلی منتشر شد. 

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time در تاریخ ۱۶ مهر ماه (هفت اکتبر) در اختیار کاربران ایکس ‌باکس وان و پلی‌ استیشن 4 قرار می‌گیرد. درگذشته شایعاتی وجود داشت که احتمالا در رویداد State of Play پیش روی، شاهد گیم‌پلی جدیدی از Crash Bandicoot 4: It's About Time خواهیم بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی رویداد State of Play را با یک تریلر مفصل از بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time آغاز کرد. در جریان تریلر بازی، شاهد ویژگی‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی هستیم. بازیکنان تمامی مراحل را می‌توانند با کرش یا کوکو بازی کنند. همچنین به‌واسطه‌ی داستان بازی، بعضی از مراحل هم با دکتر نئو کرتس و همچنین دینگودایل قابل بازی است. تیم سازنده مراحل گیم‌پلی نئو کورتس و دینگودایل را به‌گونه‌ای طراحی کرده که با سلاح‌ها و ویژگی‌های آن‌ها مطابقت داشته باشد.

برای مثال نئو کورتکس با سلاح خود می‌تواند شکل ظاهری اشیاء را تغییر دهد. همچنین کاراکترها دارای لباس‌ها و ظاهرهای متفاوتی هستند. تیم سازنده اعلام کرده که تمامی موارد، آیتم‌های تزئینی هستند که هیچ پول واقعی درقبال دریافت آن‌ها پرداخت نخواهید کرد. به‌عبارتی بازی فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. مورد جالبی که در جریان تریلر گیم‌پلی Crash Bandicoot 4: It's About Time به آن اشاره شد، حالت Invert بود. 

در جریان حالت Invert، تمامی مراحل کرش بندیکوت 4 با ظاهری کاملا متفاوت ارائه می‌شوند. این حالت صرفا به تغییرات رنگ‌بندی محیط ختم نمی‌شود و در بعضی از آن‌ها از نظر بصری شاهد تفاوت‌های چشم‌گیری هستیم که مرحله مربوطه را به یک تجربه‌ی کاملا جدید تبدیل می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده