// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۳۸

تریلر جدید هیتمن 3 پخش شد؛ پشتیبانی بازی از هدست واقعیت مجازی

آخرین قسمت از سری جدید مجموعه بازی Hitman که برای عرضه در اولین ماه سال ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی شده است، در یک تریلر جدید اطلاعات جالبی را تقدیم طرفداران کرد.

یکی از جالب‌ترین بخش‌های تازه‌ترین تریلر بازی Hitman 3 (هیتمن 3) که شرکت IO Interactive آن را می‌سازد و به انتشار می‌رساند، لحظه‌ای بود که پیامی مهم برای افراد علاقه‌مند به بازی‌های واقعیت مجازی داشت؛ پس از عرضه‌ی «هیتمن» جدید، می‌توان هر ۳ قسمت این سه‌گانه‌ی Hitman را با زاویه‌ی دید اول‌شخص در حالت واقعیت‌مجازی تجربه کرد؛ تجربه‌ای که احتمالا برای افراد زیادی هیجان‌انگیز است و شما را جدی‌تر از قبل، تبدیل به مامور 47 می‌کند.

برنامه State of Play تازه‌ی سونی که صرفا به نمایش محدود برخی از بازی‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PSVR می‌شود، از همان ابتدا قرار نبود که رویداد بزرگی باشد. شرکت ژاپنی هم از چند روز قبل روی این نکته تاکید داشت تا کسی با انتظاری بالاتر از دیدن چند بازی مستقل جالب، سراغ تماشای برنامه‌ی کوتاه مورد بحث نرود. به همین خاطر نمایش جدید «هیتمن 3» با محوریت حالت VR را می‌توان به‌سادگی یکی از مهم‌ترین اخبار بازی حاضر در State of Play جدید به شمار آورد.

دانلود تریلر از آپارات


منبع YouTube/Punish
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده