// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

کاراکتر جدید Valorant با نام Killjoy معرفی شد

Killjoy نام دوازدهمین کاراکتر بازی Valorant است که در تاریخ ۱۴ مرداد ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

بازی Valorant مدتی است که در دسترس کاربران قرار گرفته و توانسته است بازخوردهای خوبی را به‌عنوان یک بازی تمام آنلاین کسب کند. بااین‌حال یکی از ویژگی‌های بازی‌های آنلاین تیمی، تنوع کاراکترها و متعدد بودن آن‌ها است تا گزینه‌های مختلفی برای کاربران جهت بازی کردن وجود داشته باشد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر بازی ولورنت، کاراکتر جدیدی این بازی را با نام Killjoy معرفی کرده است. کیل‌جوی در تاریخ ۱۴ مرداد ماه (چهار اوت) در قالب اکت دوم بازی Valorant در اختیار کاربران بازی روی کامپیوتر قرار داده می‌شود. کیل‌جوی یک کاراکتر آلمانی است که مهارت‌های او ساختار دفاعی مختلفی دارند. 

کیل‌جوی دارای یک Alarmbot است که با ردیابی و شناسایی دشمنان، باعث می‌شود آسیب بیشتری به آن‌ها وارد شود. همچنین او دارای یک ربات کوچک است که عملکردی مشابه به Turret دارد. این ربات می‌تواند در میدان دید ۱۸۰ در‌جه دشمنان را مورد هدف قرار بدهد. در انتها هم می‌توان‌به نارنجک Nanoswarm اشاره کرد که با انفجار آن، نانوبات‌های مختلفی آزاد می‌شوند. در انتها، Lockdown نام مهارت آلتیمیت کیل‌جوی است که دشمنان را برای هشت ثانیه در یک محیط انتخاب شده گرفتار می‌کند. 

Valorant بازی است که رایت‌ گیمز سعی دارد در آن تعادل مناسبی میان گان‌پلی و استفاده از مهارت‌های مختلف برقرار کند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که Killjoy چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی کیل‌جوی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده