// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲

قیمت آپدیت فصلی PES 2021 مشخص شد؛ انتشار تریلر رسمی آپدیت

شرکت کونامی رسما اعلام کرد که آپدیت فصلی PES 2021 با قیمت ۲۵ پوند و در تاریخ ۲۵ شهریور ماه برای eFootball PES 2020 عرضه می‌شود. 

مدتی است که اخبار مختلفی حول نسخه سال جاری eFootball PES منتشر می‌شود. بااینکه شرکت کونامی (Konami) قیمت آپدیت فصلی eFootball PES 2021 را اعلام نکرده بود، اما می‌دانستیم که با قیمت کمتر از ۶۰ دلار در اختیار دارندگان بازی eFootball PES 2020 قرار می‌گیرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کونامی به‌تازگی تریلر رسمی آپدیت فصلی eFootball PES 2021 را منتشر کرده است. به‌روزرسانی فصلی PES 2021 شامل تمامی تغییرات بازیکنان‌ها و باشگاه‌ها می‌شود و همچنین شاهد حالت اختصاصی یورو ۲۰۲۰ خواهیم بود که زمان برگزاری آن به سال ۲۰۲۱ موکول شده است.

بااینکه آپدیت‌ روز اول شامل جدیدترین تغییرات تیم‌ها می‌شود، اما به‌خاطر تعطیلی‌‌های اخیر، سایر تغییرات به مرور زمان اعمال خواهد شد. در ادامه مشخص شده که آپدیت فصلی eFootball PES 2021، با قیمت ۲۴.۹۹ پوند (تقریبا ۳۰ دلار) در اختیار کاربران eFootball PES 2020 قرار خواهد گرفت. ازطرفی یک نسخه ۳۰ پوندی هم درنظر گرفته شده که به‌صورت دیجیتالی عرضه می‌شود و Club Editions نام دارد. در جریان نسخه Club Editions تیم‌های بارسلونا، آرسنال، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و یوونتوس دارای محتویات مخصوصی نظیر اسکوئاد myClub، کیت‌های اختصاصی و سایر موارد می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی آپدیت فصلی eFootball PES 2021 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع یوروگیمر
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده