// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

ویدیو ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Windbound منتشر شد

استودیوی 5 Lives Studios ویدیو ۲۰ دقیقه‌ای از بازی Windbound را منتشر کرد. برای تماشای این ویدیو با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی 5 Lives Studios به‌تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Windbound را منتشر کرد که ویژگی‌های مختلف آن را نشان می‌دهد.

Windbound یک بازی ماجراجویی در سبک بقا است که وظیفه‌ی شما کشف جزیره‌های مختلف در یک بهشت ممنوعه است. بازی از جایی آغاز می‌شود که کاراکتر اصلی بازی در یکی از همین جزایر به‌هوش می‌آید. منابع مختلف و زیادی در جزیره‌ها وجود دارد و شما می‌توانید با ورود و جمع آوری منابع از آن‌ها استفاده کنید. همچنین، در هر یک از جزایر می‌توانید اطلاعات بیشتری را کسب و همینطور آثار بی‌نظیری را پیدا کنید. در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

وسیله‌ی نقلیه اصلی شما درطول بازی یک قایق قابل بازیافت است. هر یک از جزیره‌های درون بازی موجودات و آب و هوای خاص خود را دارد که برخی اوقات در دریای طوفانی شرایط سختی را برای شما ایجاد می‌کند. همچنین، در طول دریانوردی موجودات به قایق شما حمله می‌کنند که باید قسمت‌های مختلفی از قایق خود را ارتقا بدهید. این امکان وجود دارد با ساخت سلاح‌هایی حیوانات را شکار و همینطور دربرابر تهدیدهای مختلفی از خود دفاع کنید.

مکان‌های زیبا و زیادی در Windbound وجود دارد که می‌توانید در آن به ماجراجویی بپردازید. همچنین، همان اندازه که در دریا قایقرانی می‌کنید، جزایر و مکان‌های جدیدی جهت کشف وجود دارد. Windbound دومین بازی از استودیوی 5 Lives Studios پس از Satellite Reign است که آن بازی یک اثر نقش آفرینی سایبرپانکی بود.

بازی Windbound  قرار است در تاریخ ۲۸ اوت ۲۰۲۰ (۷ شهریور ۱۳۹۹) برای پی‌ سی، پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شود. درصورتی که بازی را پیش خرید کنید آیتم‌های چاقو و یک پارچه‌ی زیبا از اجداد کاراکتر اصلی بازی را به شما می‌دهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده