// شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر روز عرضه بسته الحاقی Greymoor بازی The Elder Scrolls Online در دسترس قرار گرفت

به‌تازگی بسته الحاقی Greymoor بازی The Elder Scrolls Online در دسترس قرار گرفت و کاربران در آن با Dark Heart of Skyrim مواجه خواهند شد.

با بسته الحاقی Harrowstorm، بازیکنان بازی The Elder Scrolls Online داستان تاریک جدیدی را‌ آغاز کردند و در بسته الحاقی Greymoor قرار است بازیکنان بیش‌ازپیش در دل این داستان و ماجراجویی تاریک قرار بگیرند که به Dark Heart of Skyrim مربوط می‌شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران The Elder Scrolls Online هم‌اکنون می‌توانند بسته الحاقی Greymoor را روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنند. همچنین در ادامه شرکت بتسدا (Bethesda) و زنیمکس آنلاین (ZeniMax Online Studios)، به‌ترتیب ناشر و سازنده The Elder Scrolls Online، تریلر روز عرضه بسته الحاقی Greymoor را منتشر کردند.

دراین‌میان اشاره کنم که بسته الحاقی Greymoor داستان Dark Heart of Skyrim را ادامه می‌دهد. البته سرانجامی بر این داستان نخواهد بود، زیرا در فصل پاییز یک بسته الحاقی سیاه‌چاله محور و در فصل زمستان هم یک بسته الحاقی داستانی دیگر با محوریت داستان Dark Heart of Skyrim منتشر می‌شود.

در جریان تریلر منتشر شده هم شاهد نبردهای منطقه شمالی جهان الدر اسکرولز هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را در زومجی تماشا کنیدو نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

در انتها اعلام شده است که بسته الحاقی Greymoor در تاریخ ۲۷ خرداد ماه (۱۶ ژوئن) هم در اختیار کاربران گوگل استیدیا بازی The Elder Scrolls Online قرار می‌گیرد. در توضیحات رسمی این بسته الحاقی آمده است:

به گشت‌وگذار در در غربی‌ترین منطقه اسکایریم بپردازید، اسطوره‌شناسی و داستان فراموش شده را کشف کنید و داستان توطئه‌ آمیز گریمور، جدیدترین قسمت داستانی حماسه الدر اسکرولز آنلاین را آشکار کنید. 

داستان و ماجراجویی تاریک که با بسته الحاقی Harrowstorm آغاز شد، با برخواستن یک نیرو و تهدید ماوراءالطبیعی و باستانی در اعماق Blackreach ادامه پیدا می‌کند. ماجراجو، هم‌پیمان‌های خود را دور یکدیگر جمع کن، زیرا قرار است با Dark Heart of Skyrim روبه‌رو شوید. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده