// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۸

تاریخ انتشار بازی XIII Remake مشخص شد

در جریان رویداد Summer of Gaming سایت IGN، اعلام شد که بازی XIII Remake در تاریخ ۲۰ آبان ماه عرضه می‌شود.

در سال ۲۰۰۳ بود که شرکت یوبیسافت (Ubisoft) بازی XIII را منتشر کرد که با اقتباس از یک کمیک بلژیکی و توسط شعبه پاریس یوبیسافت ساخته شده بود. همچنین در گذشته، اعلام شد که استودیو پلی‌مجیک در حال توسعه نسخه ریمیک بازی است و در اواسط نوامبر ۲۰۱۹ هم عرضه می‌شود. این در حالی است که تابه‌امروز خبری از بازی نشده است، اما در جریان رویداد IGN که با نام Summer of Gaming برگزار شد، پلی‌مجیک تاریخ انتشار نهایی بازی XIII Remake را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، XIII Remake در تاریخ ۲۰ آبان ماه (۱۰ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. همچنین تریلر جدیدی هم از بازی منتشر شد که در جریان آن شاهد گیم‌پلی بازی XIII Remake هستیم. همچنین در ادامه مشخص شده که نسخه فیزیکی بازی XIII Remake با یک بسته بندی جذاب و با قاب استیل در اختیار خریداران قرار داده می‌شود. 

XIII را می‌توان یکی از بازی‌های تاثیر گذار در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست، زیرا که پس از این بازی شاهد عرضه بازی‌های متفاوت نظیر Borderlands، بازی Okami و همچنین Prince of Persia با طراحی‌های سل‌شید بودیم. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که XIII Remake چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد، آن هم زمانی‌که یوبیسافت دیگر نقشی در توسعه بازی ندارد و توسط استودیو پلی‌مجیک (PlayMagic) ساخته می‌شود.

XIII Remake

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نسخه بازسازی شده XIII را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده