// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲

تریلر جدید بازی Mortal Shell نبردهای خشن بازی را نشان می‌دهد

استودیو Cold Symmetry به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Mortal Shell منتشر کرده که گیم‌پلی و مکانیسم‌های بازی را نشان می‌دهد.

مدتی پیش بود که استودیو Cold Symmetry بازی Mortal Shell را با یک تریلر سینمایی زیبا معرفی کرد. در همان نگاه اول، مورتال شل ترکیبی از بازی‌های نقش آفرینی و سولزبورن بود قصد داشت بازیکنان را با چالش‌های جدیدی آشنا کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده که گیم‌پلی و نبردهای بازی Mortal Shell را نشان می‌دهد. در بخشی از تریلر منتشر شده، شاهد دشمنان مختلف و باس‌های بازی هستیم که به‌نظر می‌رسد هرکدام از آن‌ها به‌راحتی قادر به نابودی شما هستند. مورد دوم، نبردهای خشن بازی است که با المان‌های سولزبورن ترکیب شده است.

بااین‌حال Mortal Shell فقط به الهام گیری از سولزبورن بسنده نکرده و المان‌های مخصوص‌به خود را دارد. در جریان داستان بازی، شما یک Shell (کاراکتر قابل بازی) را انتخاب می‌کنید و به مرور زمان و پیشرفت در خط داستانی، سایر Shellهای بازی را هم پیدا خواهید کرد. Shellها شخصیت‌های قابل بازی هستند که با شناخت آن‌ها و داستان‌شان، هرکدام مهارت مخصوصی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

نکته‌ی جالب در مورد بازی Mortal Shell این است که پس از تمام شدن نوار سلامت، شخصیت بازی در پوسته‌ی محافظ خود خارج می‌شود و باید مدت زمان مشخصی را زنده بمانید تا مجددا به حالت قبلی خود دست پیدا کنید. زمانی‌که خارج از Shell هستید، نوار سلامت شما روی عدد یک قرار دارد و باید حسابی مراقب دشمنان اطراف خود باشید. در انتها اعلام شد که بتای بازی Mortal Shell هم در تاریخ ۱۳ تیر ماه (سه جولای) در اختیار کاربران پی سی قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Mortal Shell را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Mortal Shell در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده