نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰

تریلر گیم‌پلی تازه Outriders به نمایش محیط‌ها، ویژگی‌ها و قدرت‌های بازی می‌پردازد

شرکت اسکوئر انیکس تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Outriders را منتشر کرد که به نمایش بخش‌های مختلف این بازی نقش‌آفرینی تیراندازی می‌پردازد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت اسکوئر انیکس با انتشار تریلری محیط‌ها، ویژگی‌ها و قدرت‌های بازی Outriders را در معرض نمایش قرار داد. تریلر گیم‌پلی این بازی نقش‌آفرینی-تیراندازی استودیوی People Can Fly به نمایش بخش کوآپ، قدرت‌ها، موجودات، سیستم «سطح جهانی» و مناظر جالب توجه و چشم‌نواز آن می‌پردازد. بازی Outriders که در یک دنیای علمی-تخیلی جریان دارد، اثری سوم-شخص محسوب می‌شود که دارای سیستم پیشرفت و گزینه‌های شخصی‌سازی آیتم‌ها برای خلق انواع بیلدها است. بارتک کمیتا، مدیر نوآوری بازی درباره‌ی آن می‌گوید:

ما مشغول ساخت اثری هستیم که همیشه خواهان تجربه‌ی آن بودیم. تیم سازنده‌ی بازی در استودیوی People Can Fly همگی گیمر و عاشق بازی‌های تیراندازی هستند. سبک تیراندازی در خون ما است و برای چندین دهه در حال ساخت آن‌ها هستیم. درعین‌حال ما بازی‌های نقش‌آفرینی را نیز دوست داریم. ما همیشه تمایل داشتیم که به تجربه‌ی یک بازی نقش‌آفرینی عمیق با داستانی حماسی و صد البته انعطاف‌پذیر جهت ایجاد بیلدهای هیجان‌انگیز بپردازیم که دارای سیستم مبارزاتی همزمان مبتنی‌بر مهارت، چالش‌برانگیز و مهیج باشد. زمانی‌که فرصت خلق این اثر به وجود آمد، برای ما مانند تحقق یک رویا بود.

بازی Outriders برای انتشار در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان، ایکس ‌باکس سری ایکس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. شما می‌توانید تریلر تازه‌ی این بازی نقش‌آفرینی تیراندازی را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده