// سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۵

ویدیو گیم‌ پلی حالت کمپین لغو شده بازی Call of Duty: Black Ops 4 فاش شد

یکی از کاربران ردیت با نام ForeverDexus ویدیویی را منتشر کرده که گیم‌پلی حالت داستانی لغو شده بازی Call of Duty: Black Ops 4 را نشان می‌دهد. 

زمانی‌که بازی Call of Duty: Black Ops 4 معرفی شد، تیم سازنده اعلام کرد که بازی فاقد بخش داستانی است و تنها با یک حالت چندنفره و حالت زامبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بااین‌حال به‌تازگی ویدیویی فاش شده که گیم‌پلی بخش کمپین این بازی را نشان می‌دهد؛ حالتی که در مراحل ابتدایی توسعه لغو شده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران سایت ردیت با نام ForeverDexus ویدیویی را از گیم‌پلی حالت کمپین لغو شده بازی کالاف دیوتی: بلک آپس 4 منتشر کرده است. در جریان این ویدیو شاهد کاراکتر اصلی بخش داستانی هستیم که با کشتن تروریست‌ها، در تلاش است تا مدیرعامل Aquilus را پیدا کند. همچنین وی مدعی شده که این ویدیو را از یک مکان نامعلوم و نامشخص پیدا کرده است.

اگر دقیق‌تر به ویدیو نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که HUD بازی شباهت بسیار زیادی به HUD فعلی حالت چندنفره بازی دارد و محیطی که مشاهده می‌کنیم، در اصل نقشه Seaside حالت چندنفره است. باتوجه‌به ظاهر و طراحی آبی رنگ NPCها، به‌نظر می‌رسد ویدیو فاش شده به مراحل ابتدایی توسعه بازی Call of Duty: Black Ops 4 مربوط است. 

نکته جالب این است که قبل از تبدیل شدن کمپین بازی به یک حالت تک‌نفره سنتی، قرار بوده یک کمپین دو در مقابل دو نفر را مشاهده کنیم؛ جایی‌که بازیکنان هر تیم برای پیروزی علیه یکدیگر باید کارهای مختلفی را انجام می‌دادند. در ادامه و اوایل سال ۲۰۱۸، سایت یوروگیمر مطلبی را منتشر کرد که نشان می‌داد تیم سازنده برای تمرکز بیشتر روی حالت چندنفره، بخش تک‌نفره را لغو کرده است. 

در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی فاش شده از کمپین لغو شده بازی Call of Duty: Black Ops 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده