نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Sherlock Holmes: Chapter One در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود

براساس اعلام استودیوی فراگویرز، بازی Sherlock Holmes: Chapter One در سال ۲۰۲۱ و برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس ‌وان، پی‌سی و همچنین PS5 و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

استاد رمزگشایی از پرونده‌های مرموز این بار با ظاهر متفاوتی باز خواهد گشت. استودیوی فراگویرز (Frogwares) با انتشار تریلر معرفی بازی Sherlock Holmes: Chapter One، تاریخ عرضه آن را به همراه پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس ‌باکس وان، ایکس ‌باکس سری ایکس و پی سی اعلام کرد. نسخه پی‌سی این بازی، ازطریق فروشگاه‌های استیم (Steam)، اپیک گیمز (Epic Games Store) و GOG قابل دریافت خواهد بود.

همان‌طور که از نام این بازی مشخص است، وقایع Sherlock Holmes: Chapter One حول محور سفرهای شرلوک هولمز به Mediterranean در سال‌های جوانی او اتفاق می‌افتد. داستان اصلی این بازی، رمزگشایی از معمای قتل مادر شرلوک به همراه چند ماجرای جانبی دیگر خواهد بود. جان، یک بار دیگر در این داستان حضور خواهد داشت و با اینکه شاید همان جان واتسونی نباشد که قبلاً می‌شناسید، اما در هر حال در تمامی ماجراجویی‌های کارآگاهانه شما همراه شرلوک خواهد بود.

Sherlock Holmes: Chapter One

ظاهراً یکی از نکات کلیدی گیم پلی این بازی، تشخیص نقاط ضعف دشمنان و استفاده از محیط بازی به نفع خود خواهد بود. در Sherlock Holmes: Chapter One نیز مانند بسیاری از بازی‌های قبلی فراگویرز در این مجموعه، هر داستان، دو وجهه‌ی متفاوت خواهد داشت. شما می‌توانید در در صورت حقیقت را کشف کنید اما این اتفاق لزوماً پایان خوشی را برای داستان رقم نخواهد زد. توسعه‌دهندگان این بازی وعده می‌دهند که تصمیمات شما «شخصیتی که به آن تبدیل خواهید شد را شکل خواهد داد». بنابراین اقدامات شما در جریان بازی باید به‌طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

در توضیحاتی که ضمن معرفی بازی ارائه شده می‌خوانیم:

در دنیای جهان باز و سبک ماجراجویی-کارآگاهی این بازی، ابزارهای متعددی از جمله فریب، خشونت و استنتاج در اختیار شما خواهد بود. دوست و همراه همیشگی شما، جان واتسون نیز دیگر کمکی است که دربرابر وقایع خطرناک دنیای بازی درکنار شماست. فرقی نمی‌کند که از خشونت دربرابر دشمنان خود بهره ببرید یا اینکه از ذهن خود برای شناسایی نقاط ضعف آن‌ها استفاده کنید، شما تصمیم می‌گیرید که مهارت‌های تحقیقاتی خود را به چه شکلی در شرایط مختلف به کار بگیرید. وقت آن رسیده که با گذشته خود مقابله کرده و به افسانه‌ای که در سرنوشت شماست تبدیل شوید.

در تریلری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، جزئیات بیشتری از این بازی به چشم می‌خورد:

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده