// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۸

بازی Paper Mario: The Origami King با انتشار یک تریلر معرفی شد

چندی پیش شرکت نینتندو با انتشار یک تریلر، بازی Paper Mario: The Origami King برای نینتندو سوییچ معرفی کرد.

مدتی است که شایعاتی از نسخه جدید Paper Mario به‌گوش می‌رسد. سری Paper Mario را می‌توان یکی از مجموعه‌های محبوب از جهان ماریو دانست که در جریان آن شاهد ماریو دوستانش در شکل و شمایل کاغذی به‌تصویر کشیده می‌شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو به‌صورت غافل‌گیر کننده، بازی Paper Mario: The Origami King را برای هواداران این مجموعه و کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد. همچنین تریلر این بازی هم نمایش داده شده است که شاهد گیم‌پلی بازی هستیم. در توضیحات بخش داستانی بازی Paper Mario: The Origami King آمده است:

 سرزمین توسط تهدید اوریگامی ویران شده است. ازاین‌رو ماریو درکنار اولیویا، همکار جدید خود، وارد ماجراجویی تازه‌ای می‌شود که تا نیروهای تاریک را از بین ببرند. دراین‌راه هم‌پیمان‌هایی مثل باوزر و Toadها هم به ماریو کمک می‌کنند. دراینجا بازیکنان می‌توانند از مهارت جدید 1000 Fold Arms استفاده تا معماهای بازی را حل کنند. سیستم مبارزات بازی هم ساختار جدیدی دارند و باید دشمنان را به صف کنید تا بتوانید بیشترین آسیب را به آن‌ها وارد کنید. همچنین مبارزات بازی دارای پازل‌های مختلفی است که باید آن‌ها را هم حل کنید. 

در انتها اعلام شده است که بازی Paper Mario: The Origami King در تاریخ ۲۷ تیر ماه (۱۷ ژوئیه) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Paper Mario: The Origami King را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دو نسخه اخیر پیپر ماریو باعث ایجاد تفرقه میان کاربران این سری شد و باید ببینیم که The Origami King چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده