// یکشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

Crumbling World در ماه می ۲۰۲۰ عرضه می‌شود؛ نسخه دمو در دسترس قرار گرفت

بازی اکشن نقش آفرینی Crumbling World ماه می ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد و دمو این بازی هم‌اکنون در دسترس است.

سازنده‌ی بازی Crumbling World یعنی استودیو Dume Arts اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند این بازی را هنگام انتشار در ماه می ۲۰۲۰ تجربه کنند اما کسانی که مشتاق هستند این بازی را زودتر امتحان کنند می‌توانند بتای عمومی این بازی که برای همه در دسترس قرار گرفته شده است را تجربه کنند.

در بازی اکشن نقش آفرینی Crumbling World بازیکنان باید از ۵ منطقه‌ که در حال ویران شدن است و به واسطه‌ی سیستم Procedurally Generated پردازش می‌شوند، عبور کنند. وظیفه‌ی بازیکن این است که نور را به دنیایی که اکنون توسط تاریکی تصرف شده است برگردانند. همچنین بازیکنان باید از حدود ۲۵ مرحله به‌عنوان یکی از ۷ شخصیت موجود که ۵ کلاس مختلف را پوشش می‌دهد، عبور کند.

در بازی Crumbling World بیش از ۴۰ نوع دشمن از جمله باس‌هایی که برای غلبه بر آن‌ها باید با استفاده از هک اند اسلش به‌صورت مبارزه‌ی real-time استفاده کرد، وجود دارد. برای کسانی که تمایل دارند خودشان را به چالش بکشند یا بازی را در سطحی آسان‌تر تجربه کنند، این بازی سه سطح دشواری متفاوت خواهد داشت و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا شخصیت خود را با مهارت‌ها و آپگریدهای مختلف شخصی‌سازی کنند.

بتای عمومی این بازی که می‌تواند به‌عنوان دمو عمل کند، این امکان را به بازیکنان می‌دهد که بتوانند تعدادی از مراحل ابتدایی این بازی را تجربه کنند. بازیکنان می‌توانند کاراکتر ماتوس را با کلاس نایت امتحان کنند. بتای‌ بازی Crumbling World بازیکنان را با سیستم این بازی آشنا می‌کند برای مثال گاهی در حین بازی زمین فرو می‌ریزد و بازیکن مجبور می‌شود از مسیر دیگری بازی را ادامه دهند. استودیو Dume Arts در این‌باره اعلام کرد که بازیکنان باید برای قدم‌های بعدی خود برنامه‌ریزی کنند در غیر این صورت زمین فرو می‌ریزد و آن‌ها را به Underworld که زیر پایشان قرار دارد، می‌فرستد.

اگر بازیکنان بخواهند بتای این بازی را دانلود کنند، سه مکان برای این کار وجود دارد. Steam ،GameJolt و در آخر Itch.io فایل‌های .exe این دمو را در دسترس قرار داده‌اند. البته بتا فقط دمویی است از آنچه بازیکنان می‌توانند هنگام عرضه کامل بازی انتظار داشته باشند. بازی Crumbling World در تاریخ ۱ خرداد ماه ازطریق استیم برای پی سی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر دموی‌ این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده