// دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

باس حذف شده Bloodborne با نام Loran Cleric توسط طرفداران در ویدیویی به نمایش در آمد

طرفداران Bloodborne با استفاده از ابزارهای ماد توانستند باس فایت حذف شده‌ی این بازی با نام Loran Cleric را در ویدیویی به نمایش بگذارند.

طرفداران بازی Bloodborne و سازندگان این اثر در استودیو فرام سافتور با شخصیت Loran Cleric بسیار آشنا هستند. طرفداران این باس را از دانجن Loran Chalice می‌شناسند و استودیو From Software نیز از آنجایی که این شخصیت را پیش از انتشار بازی، از آن حذف کرده بود. طبیعتا هر شخصیت یا محتوایی که به مرحله‌ی طراحی مفهومی می‌رسد، قرار نیست حتما در بازی نهایی حضور داشته باشد. Loran Cleric نیز از این قضیه مستثنی نیست.

براساس اطلاعاتی که از فایل‌های بازی به‌دست آمده است مشخص شده که این باس در ابتدا قرار بوده در بازی حضور مهم و اثرگذاری داشته باشد؛ به‌طوری که طبق این اطلاعات شخصیت Loran Cleric قرار بوده در مکان‌هایی مانند Forbidden Woods ،Old Yharnam و the Upper Cathedral Ward حضور داشته باشد و شما با آن روبرو شوید. حتی یک حالت خاص برای این شخصیت پیدا شده است که نشان می‌دهد قرار بود به‌صورت باس فایت در بازی ظاهر شود و شما را به مبارزه دعوت کند. از این‌رو، افرادی که در جامعه‌ی گیمرهای Bloodborne دستی بر ساخت ماد داشته‌اند، سعی کرده‌اند که این حالت شخصیت Loran Cleric را به‌نوعی به بازی اضافه کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

حالا براساس جدیدترین اخبار بازی، دو گروه مادینگ از این جامعه گیمر‌ها موفق شده‌اند به این هدف دست پیدا کنند و این باس فایت را به همراه هوش مصنوعی وی به بازی اضافه کنند. البته این ماد از نظر هوش مصنوعی ایرادهایی هم دارد. همان‌طور که در ویدیوی بالا نیز مشاهده می‌کنید، باس Loran Cleric در جای خود ایستاده است و بدون این‌که تکان بخورد، ضربه می‌زند و این حالت و نحوه‌ی مبارزه کردن وی قطعا نشان‌دهنده ایرادهایی در هوش مصنوعی است. البته نمی‌توان کلیت این ماد را نادیده گرفت که در نوع خود بسیار خاص و منحصربه‌فرد است که موفق به اضافه شدن این شخصیت با این کیفیت ظاهری شده است.

افرادی که در جامعه‌ی گیمرهای Bloodborne تجربه ساخت ماد را دارند، پیش‌تر نیز شخصیت‌های دیگری را به واسطه‌ی ماد و نسخه‌ای از پلی استیشن 4 هک شده به بازی اضافه کرده‌اند. در این بین می‌توان به ساخت مجدد شخصیت NPC به‌نام Father Gascoigne و باس فایت Vileblood Queen اشاره کرد. بازی Bloodborne در حال حاضر به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده