نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر گیم پلی Diablo 4 ما را با کلاس Barbarian بازی آشنا می‌کند

جدیدترین ویدیوی منتشر شده از گیم پلی بازی Diablo 4، نحوه‌ی عملکرد و سیستم Arsenal کلاس شخصیتی Barbarian را به تصویر می‌کشد.

مطالب اصلی این ماه نشریه‌ی Game Informer، به طور ویژه به فعالیت‌های Blizzard می‌پردازند. در ادامه‌ی این مسیر قرار است یک سری ویدیو از بازی مورد انتظار Diablo 4 منتشر شود و به جزئیات گیم پلی این بازی بپردازد. اولین قسمت از این مجموعه، یک ویدیوی ۲۴ دقیقه‌ای است که نحوه‌ی عملکرد نیروهای بربرها را در مبارزات بازی به نمایش می‌گذارد. این ویدیو، برخی از ویژگی‌های جدید بازی Diablo 4 را نیز برای ما فاش می‌کند. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید.

دانلود ویدیو از آپارات

می‌توان مطالب زیادی را از این ویدیو استخراج کرد. در واقع، اکثر ویژگی‌ها و اطلاعاتی که توسط توسعه دهندگان Diablo 4 در رویداد بلیزکان مطرح شد، در این ویدیو قابل مشاهده هستند. به عنوان مثال، در ابتدای دمو، می‌توان نحوه‌ی عمکلرد سیستم Arsenal یا مدیریت سلاح‌های بازی را مشاهده کرد. بر اساس این سیستم، بربرها می‌توانند تا حداکثر چهار سلاح را به صورت همزمان در مبارزات بازی، به همراه داشته باشند. شما می‌توانید اسکیل‌ها یا مهارت‌های ویژه را برای هر یک سلاح‌های خود به کار برده و چگونگی تاثیرگذاری قابلیت‌های خود بر نیروهای دشمن را به طور کلی شخصی سازی کنید. در اوایل این ویدیو، می‌توان یکی از بزرگترین تغییرات بازی Diablo 4، یعنی محتوای سینماتیکی بیشتر، در نحوه‌ی بیان داستان بازی را نیز مشاهده کرد.

در تمام بازی‌های قبلی سری Diablo، مدل کاراکتر شما، تنها برای تغییر نوع پوشش و ظاهر او استفاده می‌شد. بلیزارد هیچگاه از آن‌ها در کات سین‌ها یا برای پیش برد داستان بازی استفاده نمی‌کرد. این دمو، نشان می‌دهد که بلیزارد برای روایت داستان بازی، بیش از پیش از کاراکتر شما استفاده می‌کند. در ادامه‌ی این ویدیو، می‌توان یک صحنه‌ی سینماتیک را با تمرکز روی چهره‌ی کاراکتر بربرین مشاهده کرد. شاید این رویکرد در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد اما اگر بلیزارد خواستار این تغییر بوده، نمی‌توان خیلی به موفقیت آن شک کرد.

دموی نمایش داده شده در ویدیوی بالا، نگاه کوتاهی به طلسم‌های جادویی این بازی نیز دارد. این ویژگی‌، که بعد از Diablo 2 از سیستم بازی کنار گذاشته شده بود، در Diablo 4 مجدداً مورد استفاده قرار گرفته است. البته با این تفاوت که این بار، گستره‌ی اختیارات شما خیلی بزرگتر از قسمت دوم بازی‌های Diablo خواهد بود. در سیستم جدید طلسم‌های بازی Diablo 4، محدودیت در استفاده از ترکیبات مشخص، برای دستیابی به گزینه‌های قابل استفاده، به مراتب کاهش یافته است. البته این موضوع موجب کاهش آپشن‌های موجود جهت تبادل در بازی نیز خواهد شد.

در ادامه‌ی این دمو، می‌توان جزئیات بیشتری از نحوه‌ی مبارزات بربرین را در سیستم جدید Diablo 4 مشاهده کرد. تم جدید و تاریک‌تری که در جدیدترین نسخه از سری Diablo به کار رفته است، ما را برای آینده‌ی این بازی هیجان زده می‌کند. هنوز زمان دقیقی برای انتشار بازی Diablo 4 تعیین نشده است اما این بازی در زمان انتشار، برای پلتفورم‌های PC، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قابل دسترسی خواهد بود. شما می‌توانید با مطالعه‌ی مطلب «نگاهی به اطلاعات انتشاریافته از بازی Diablo IV» اطلاعات بیشتری را از این بازی بدست آورید.فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده