نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

ویدیوی جدید Need For Speed: Heat تنظیمات روز و شب بازی را نشان می‌دهد

از چرخه‌ی شبانه‌روز تا جزپیات داستان، تنظیمات شخصی‌سازی و  انواع مسابقات مختلف از مواردی هستند که در جدیدترین نمایش‌ بازی Need for speed: Heat تماشا می‌کنیم.

بالاخره نوبتی هم که باشد، امسال نوبت بازگشت سری بازی Need For Speed رسیده است. این مجموعه‌ی دوست داشتنی، خاطره‌انگیز، پیش‌گام و تحسین‌شده که اخیرا با انتشار نسخه‌هایی نه‌چندان رضایت‌بخش مثل Payback از آن شکوه قدیمی خود دور شده است، امسال ۲۵ سالگی خود را جشن می‌گیرد و استودیو گوست‌گیمز قصد دارد با انتشار جدیدترین نسخه از این سری با نام Heat (حرارت) دوباره این سری را بر سر زبان‌ها بیندازد که این موضوع با وجود عملکرد عالی بازی‌های فورتزا در نسل هشتم، یک چالش بزرگ خواهد بود.

به‌تازگی در جریان آخرین اخبار بازی و درحالی که دو روز تا انتشار بازی Need For Speed: Heat فاصله داریم، یک نمایش جدید از گیم‌پلی آن در دسترس قرار گرفته که حدود ۳۰ دقیقه از روند بازی را به‌تصویر می‌کشد. در ابتدا،‌ یک کات‌سین را می‌بینیم که پیرنگ داستانی بازی را برایمان ترسیم می‌کند. داستان بازی پیرامون تقابل پلیس‌ها با رانندگان مسابقات غیرقانونی شهر پالم سیتی (Palm City) جریان پیدا می‌کند؛ شهری که اعضای استودیو گوست‌گیمز برای طراحی آن از فلوریدا و میامی آمریکا الگو گرفته‌اند. در ادامه، نحوه‌ی انتخاب کاراکتر، شخصی‌سازی ماشین و مسابقات مختلف بازی به‌تصویر کشیده می‌شود. به‌گفته‌ی سازندگان بازی، مسابقات روزانه و شبانه تفاوت‌های بسیار زیادی خواهند داشت. این تفاوت‌ها فقط شامل شرایط برگزاری مسابقه نمی‌شود و جوایز این مسابقات و رفتار پلیس با شما حین برگزاری مسابقه نیز تفاوت‌های بسیار پیدا خواهد کرد. 

ساخته‌ی جدید گوست‌گیمز و الکترونیک‌آرتز در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) راهی پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان خواهد شد. در ادامه توجه شما را به‌این گیم‌پلی جذاب و مفصل جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده