// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

رویداد هالووین بازی Rainbow Six Siege در دسترس قرار گرفت

کاربران بازی Rainbow Six Siege، هم‌اکنون می‌توانند رویداد هالووین این بازی را با نام Doktor's Curse تا تاریخ ۱۵ آبان ماه تجربه کنند. 

یکی از موارد هیجان‌انگیز در بازی Rainbow Six Siege، محتویاتی است که یوبیسافت (Ubisoft) در جریان رویدادهای مختلف به بازی اضافه می‌کند. با نزدیک شدن به هالووین، رویداد تازه‌ای در دسترس کاربران رینبو سیکس سیج قرار گرفته که Doktor's Curse نام دارد و شاهد اضافه شدن اپراتورهای جدید و عجیبی هستیم که با ظاهر هالووین هم‌خوانی دارند. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد Doktor's Curse، شاهد دیوانه شدن اپراتور Doc هستیم که نقشه Theme Park را به محل زندگی خود تبدیل می‌کند. وی در جریان آزمایش‌های مختلف روی بعضی از اپراتورهای بازی نظیر Smoke ،Kapkan ،Frost ،Lesion و Ela آن‌ها را به موجودات دیوانه‌‌ی مختلفی تبدیل می‌کند. در ادامه و در حالت مخصوص هالووین Rainbow Six Siege، این اپراتورها در نقش اعضای تیم دفاع کننده قرار می‌گیرند.

اپراتورهای تیم دفاع کننده تمامی مهارت‌های خود را دارند و همچنین به یک مهارت اضافه‌تر به‌نام Nightstride مجهز شده‌اند. Nightstride به آن‌ها اجازه می‌دهد تا سرعت بسیار زیادی پیدا کنند و نامرئی شوند. این در حالی است که اعضای تیم تهاجمی بازی با نام نابودگرها شناخته می‌شوند و سلاح آن‌ها، نسخه مخصوص چکش Sledge است. همچنین آن‌ها به یکی از مهارت Eyenox Modell III اپراتور Jackal، مهارت EE-ONE-D اپراتور Lion یا سنسور Cardiac اپراتور پالس دسترسی خواهند داشت.

ساختار حالت مخصوص بازی هم همانند قایم موشک است. اگر تیم تدافعی بتواند زنده بماند و تمامی اعضای نابودگرها را شکست دهد، هیولاها برنده شده‌اند. این در حالی است که اگر تمامی اعضای تیم نابودگرها بتوانند هیولاها را شکست دهند، برنده بازی خواهند بود. در انتها مشخص شده است که این رویداد تا تاریخ ۱۵ آبان ماه (۶ نوامبر) در دسترس است و اسکین و پوسته‌های مختلفی هم برای سلاح‌ها و اپراتورهای بازی درنظر گرفته شده است. بازیکنان می‌توانند با تکمیل چالش‌های رویداد هالووین Rainbow Six Siege پک‌های مختلفی را کسب کنند یا این پک‌ها را با ۳۰۰ کردیت R6 خریداری کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر‌های مربوط به این رویداد را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده