// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹

هایلایت مسابقات بازی League of Legends؛ اولین روز مرحله گروهی Worlds 2019

بازی افتتاحیه مرحله گروهی مسابقات World Championship بازی League of Legends با درخشش Faker و ناکامی تیم Fnatic همراه بود.

روز گذشته دومین مرحله مسابقات World Championship بازی League of Legends با حضور شانزده تیم برتر جهان شروع شد. حال با توجه‌به اینکه هایلایت رقابت‌های ورزش الکترونیک در بین علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی طرفدار زیادی دارد، در این مطلب خلاصه بازی‌های اولین روز مرحله گروهی مسابقات را گردآوری کرده‌ایم.

در اولین ویدیوی این بخش تیزر مربوط‌به افتتاحیه مرحله گروهی مسابقات قرار گرفته است که با حضور بازیکنانی مانند Faker و Rekkles تهیه و منتشر شده است. 

دانلود از آپارات

بازی افتتاحیه مرحله گروهی مسابقات Worlds بین دو تیم SK Telecom T1 و Fnatic برگزار شد. نمایندگان کره که تجربه چندین دوره حضور در فینال مسابقات جام‌جهانی بازی League of Legends را دارند بایستی به مصاف هم می‌رفتند. در این بازی Faker، بازیکن لاین وسط تیم SKT بدون حتی یک بار مردن توانست نماینده اروپا را در هم کوبد.

دانلود از آپارات

دومین بازی مرحله گروهی مربوط‌به تیم‌های Royal Never Give Up و Clutch Gaming بود. نماینده قدرتمند چین بایستی در اولین بازی مرحله گروهی با نماینده آمریکای شمالی روبه‌رو می‌شد.

دانلود از آپارات

دو بازی بعدی مربوط‌به تیم‌های گروه D بود که در اولین بازی این گروه تیم‌های ahq e-Sports Club و Invictus Gaming به مصاف هم رفتند. تیم IG که در سال گذشته عنوان قهرمانی مسابقات Worlds 2018 را نیز کسب کرده است در این بازی مجال نفس کشیدن را به تیم مقابل نداد و در پایان بازی به به جمع برنده‌های روز اول پیوست.

دانلود از آپارات

بازی بعدی بین نماینده قاره آمریکا و کره برگزار شد. تیم DAMWON Gaming که به‌عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده مرحله Play-In راهی این مرحله شده است در اولین بازی خود در مرحله گروهی بایستی با Team Liquid روبه‌رو می‌شد که در این بازی تیم لیکویید توانست بازی را به نفع خود به پایان رساند.

دانلود از آپارات

شاید غیرمنتظره‌ترین اتفاق روز اول به بازی بین تیم‌های J Team و FunPlus Phoenix مربوط باشد. هر دو تیم نمایندگان کشورهای خود یعنی تایوان و چین بودند که قبل از شروع بازی انتظار می‌رفت تیم FunPlus Phoenix به‌عنوان صدرنشین LPL پیروز میدان شود. ولی درنهایت تیم تایوانی J Team توانست با کسب نتیجه ۱:۰ به جمع برندگان روز اول بپیوندد.

دانلود از آپارات

درنهایت در ششمین و آخرین بازی شاهد روبه‌رو شدن تیم‌های GAM Esports و Splyce بودیم که تیم Splyce توانست در ۳۰ دقیقه نتیجه بازی را به نفع خود به پایان رساند. در این بازی Humanoid که فقط ۱۹ سال سن دارد به‌عنوان با ارزش‌ترین بازیکن بازی (MVP) انتخاب شد.

دانلود از آپارات

مرحله گروهی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends قرار است در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۰ اکتبر (۲۰-۲۸ مهر) پیگیری شود. بخش حذفی مسابقات طی پنج روز برگزار می‌شود که در روزهای سوم و پنجم آبان مرحله یک هشتم پیگیری خواهد شد. در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی برگزار خواهد شد و درنهایت فینال بزرگ در روز ۱۰ نوامبر مصادف با ۱۹ آبان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده مسابقات می‌توانند مانند سال‌های گذشته از کانال riotgames در توییچ استفاده کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده