// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر جدید Doctor Who: The Edge of Time تعامل کاراکتر با محیط را نشان می‌دهد

استودیو Maze Theory به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی واقعیت مجازی Doctor Who: The Edge of Time منتشر کرده است که تعامل کاراکتر را با جهان بازی مشاهده می‌کنیم.

بازی واقعیت مجازی Doctor Who: The Edge of Time به‌زودی در دسترس کاربران پلی استیشن VR، آکیولس و Vive قرار می‌گیرد تا تجربه‌ی متفاوتی از دکتر هو را در اختیار کاربران قرار دهد. در همین راستان و آشنایی بیشتر کاربران با این بازی، استودیو Maze Theory، سازنده Doctor Who: The Edge of Time، تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر منتشر شده از بازی Doctor Who: The Edge of Time، تعامل کاراکتر اصلی با جهان بازی را نشان می‌دهد. کاربر در این بازی باید معماها و پازل‌های مختلفی را حل کند تا بتواند داستان بازی را پیش ببرد. همچنین در طول بازی کردن با هیولاها و موجودات مختلفی روبه‌رو می‌شوید. به‌عبارتی شما در Doctor Who: The Edge of Time وظیفه دارید تا دکتر هو را پیدا کنید.

متاسفانه تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Doctor Who: The Edge of Time اعلام نشده، اما استودیو Maze Theory اعلام کرده است که تا انتهای سپتامبر، این بازی در دسترس کاربران پلتفرم‌های ذکر شده قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Doctor Who: The Edge of Time را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده