نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۷

اولین مادهای Spyro Reignited Trilogy حالت رترو را دوباره به رگ‌های بازی تزریق می‌کنند

با اینکه زمان زیادی از انتشار بازی Spyro Reignited Trilogy برای کامپیوتر نمی‌گذرد، اما مادهایی برای این اثر منتشر شده که لذت تجربه‌ی آن را دو چندان می‌کند.

بیش از دو هفته از انتشار بازی Spyro Reignited Trilogy برای کامپیوتر می‌گذرد و این بدان معنا است که درحال‌حاضر چندین ماد برای این اثر وجود دارد که می‌توان به تجربه‌ی آن‌ها پرداخت. به‌طرز جالبی بسیاری از این مادها و درواقع محبوب‌ترین آن‌ها به دنبال این هستند که ظاهر بازیِ ریمستر اسپایرو به نسخه‌های اصلی مجموعه شباهت پیدا کند. بر این اساس، پر بیراه نیست اگر بگوییم که کاربران با این مادها سفری به گذشته را تجربه می‌کنند.

در‌حال‌حاضر ماد Classic Spyro ساخته‌ی Aveean محبوب‌ترین ماد بازی Spyro Reignited Trilogy در وب‌سایت نکسوس‌ماد به شمار می‌آید که مدل تازه و رنگ‌های دیگری را برای اسپایرو در دسترس قرار می‌دهد. این ماد به درخواست یکی از کاربران انجمن ردیت و به دلیل محبوبیت بالای رنگ اصلی اسپایرو نزد طرفداران ساخته شده است. برای این کار، پوسته‌ی اصلی اسپایرو تغییر داده شده است تا دارای «رنگِ صورتی کمتر روی بدن»، «شاخک‌ها و شکم ترکیب نشده» و «بال‌های قرمزِ تیره و پولک‌های روشن» باشد که مجموع این اقدامات از تیرگی اسپایرو کاسته است. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب تصویر اسپایرو را قبل و بعدِ استفاده از ماد مشاهده کنید. تصویر اول اژدهای دوست‌داشتنی بازی را پیش از استفاده از ماد نشان می‌دهد و در تصویر بعدی او را پس از استفاده از ماد مشاهده می‌کنیم.

Spyro Reignited Trilogy

Spyro Reignited Trilogy

البته بازیکنان درحال‌حاضر می‌توانند با استفاده از کدهای تقلب به نسخه‌ی رترو اسپایرو دسترسی داشته باشند، اما ماد فوق به آن‌ها اجازه می‌دهد که ضمن حفظ مدل امروزی اژدها، از رنگ‌های نسخه‌ی اصلی استفاده کنند.

ماد دیگری که به‌دنبال برقراری توازن بین نسخه‌ی اصلی و نسخه‌ی ریمستر اسپایرو است، My Legs نام دارد که پاها و دندان‌های Sparx را حذف می‌کند و باعث می‌شود که این سنجاقک شبیه به نسخه‌ی اصلی شود. کاربران احتمالا خالق این ماد را به‌خاطر توسعه‌ی بازی Spyro: Myths Awaken که بعدها به Zera: Other Worlds تغییر نام داد، می‌شناسند. شما می‌توانید در تصویر زیر Sparx را پس از استفاده از این ماد مشاهده کنید. 

Spyro Reignited Trilogy

اگر مادهای قبلی شما را راضی نکرده است و به‌دنبال مادهای بیشتری برای این بازی هستید، باید بگوییم که ماد دیگری توسط ColossusSteppes ساخته شده است که با تغییر نام‌ها و زیرنویس‌های Spyro Reignited Trilogy، این بازی را مشابه نسخه‌های اصلی می‌کند. شما می‌توانید از «اینجا» اطلاعات بیشتری را از این ماد به دست آورید. با‌این‌حال این تمام ماجرا نیست و مادسازی با نام chompFish در حال انجام یک پروژه‌ی گسترده است تا جلوه‌های صوتی نسخه‌های اصلی مجموعه را به بازی Spyro Reignited Trilogy بازگرداند. چامپ‌فیش می‌گوید که او به‌عنوان سرگرمی کار ساخت موسیقی و طراحی صدا را انجام می‌دهد و تمام صداهای رترو اضافه شده به ماد مجدداً بازسازی شده است. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب پیش‌نمایش این ماد را مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

اگر از مادهایی که با هدف بازگرداندن حس‌وحال نسخه‌های اصلی مجموعه‌ی اسپایرو ساخته شده است فاصله بگیریم، با مادهای دیگری روبه‌رو می‌شویم که پوسته‌های متفاوتی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند. از میان این مادها نیز می‌توان به مادی که پوسته رنگین‌کمانی را برای اسپایرو به ارمغان می‌آورد و مادی که اسپایرو را به یک سگ تبدیل می‌کند، اشاره کرد. برای ساخت مادی که اسپایرو را به سگ بدل می‌کند، از مدل Shiba Inu در بازی شبیه‌ساز Nintendogs استفاده شده است.

Spyro Reignited Trilogy

اگر خواهان نصب این مادها هستید، باید این کار را به‌صورت دستی انجام دهید. همچنین برای این کار حتماً صفحات مربوط به مادها را برای پیروی از دستورالعمل‌های سازندگان بررسی کنید. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده