// دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۲

تریلر جدید The Outer Worlds با محوریت معرفی محیط‌های بازی منتشر شد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی The Outer Worlds منتشر شده است که محیط‌ها و فعالیت‌های بازیکن در سرزمین Halcyon Colony را نشان می‌دهد.

بازی The Outer Worlds در آبان ماه برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. این بازی را می‌توان دنباله معنوی Fallout: New Vegas دانست که توسط استودیو آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) در حال توسعه است. وقایع داستانی The Outer Worlds در سرزمین Halycon Colony رخ می‌دهد و باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده که محیط‌ها و فعالیت‌های بازیکنان در این سرزمین را نشان می‌دهد.

در جریان ویدیو منتشر شده، اولین محیطی که نشان داده می‌شود، Terra-2 نام دارد که بازیکنان در آن می‌توانند با سایر NPCهای جهان بازی به‌تعامل بپردازند و یک سیاره شلوغ در Halycon Colony به‌حساب می‌آید. این در حالی است که مونارک دارای دشمنان مختلفی است که بعضی از آن‌ها شما را به‌چالش می‌کشند. جدا از محیط‌های بازی، تریلر The Outer Worlds فعالیت‌ها و شغل‌های بازیکنان در این بازی را هم نشان می‌دهد.

بازی دارای سلاح‌های متعددی است که هرکدام عملکرد متفاوتی دارند و دیدن آن‌ها در صحنه نبرد، می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. کاربران در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی The Outer Worlds در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) عرضه می‌شود. همچنین این بازی برای نینتندو سوییچ هم تایید شده است، اما تاریخ عرضه آن مشخص نشده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده