// یکشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

کاراکتر Janemba برای بازی Dragon Ball FighterZ معرفی شد

در جریان فینال مسابقات Dragon Ball FighterZ در Evo 2019 کاراکتر Janemba به‌عنوان چهارمین کاراکتر فایتر پس دوم بازی، معرفی شد.

پس از شایعات مختلف از کاراکترهای دومین فایتر پس بازی Dragon Ball FighterZ، شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر Dragon Ball FighterZ، در جریان فینال مسابقات EVO 2019 بالاخره شخصیت جدید و محبوب این بازی را با انتشار یک تریلر معرفی کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، Janemba به‌عنوان چهارمین مبارز فایتر پس دوم دراگون بال فایترز، در تاریخ ۱۷ مرداد ماه (هشت آگوست) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای آن دسته از افرادی که Janemba را نمی‌شناسند، باید بگویم که وی شخصیت منفی اصلی انیمه مووی Dragon Ball Z: Fusion Reborn است. بااینکه فیلم‌‌های سری دراگون بال آن‌چنان شناخته شده نیستند، اما Janemba را می‌توان درکنار Broly جزو محبوب‌ترین شخصیت‌های این انیمیشن ژاپنی دانست.

از نظر مبارزه‌ای، Janemba تمامی حرکات خود در فیوژن ریبورن را در اختیار دارد. او با استفاده از تکنیک‌های شمشیر زنی خود کامبوهای مختلفی را اجرا می‌کند و حرکات ویژه او هم برای تقویت کردن و آسیب رسانی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین مشخص شده است که Gogeta هم مبارز بعدی است که ازطریق فایتر پس دوم دراگون بال فایترز در دسترس قرار می‌گیرد، اما تاریخ انتشار وی اعلام نشده است.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از شخصیت Janemba را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. در جریان فینال مسابقات، سانیک فاکس مقلوب GO1 شد و رتبه دوم را از آن خود کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده