// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

کاراکترهای هوندا، پویزن و لوسیا برای Street Fighter V معرفی شدند

درحالی که قرار بود در Evo 2019 کاراکترهای جدید فصل چهارم Street Fighter V منتشر شوند، کپکام آن‌ها را پیش از آغاز Evo 2019 به‌صورت رسمی معرفی کرد.

بازی Street Fighter V در زمان عرضه خود، محتوای زیادی نداشت، اما رفته رفته شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی استریت فایتر V، با انتشار کاراکترهای فصلی و بخش داستانی، سعی کرد محتویات بیشتری را ارائه کند. همچنین از فردا مسابقات Evo 2019 برگزار می‌شود و استریت فایتر 5، یکی از بازی‌های اصلی این رویداد مبارزه‌ای به‌حساب می‌آید.

درگذشته، یوشینوری اونو، کارگردان Street Fighter 5، اعلام کرده بود که محتویات ویژه‌ای را در ایوو 2019 برای کاربران درنظر گرفته‌ است. ازاین‌رو کاربران انتظار داشتند تا کاراکترهای فصل چهارم استریت فایتر 5 معرفی شوند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تنها یک روز مانده به مسابقات Evo 2019، صفحه استیم بازی Street Fighter V، ویدیویی را منتشر کرد که حاوی رونمایی از کاراکترهای جدید بازی بود. البته مدتی بعد این ویدیو پاک شد، اما تمام هیجان و مواردی را که تیم سازنده برای بازی درنظر گرفته بود، از بین برد.

مدتی پس از این اتفاق هم شرکت کپکام، ازطریق حساب کاربری توییتر استریت فایتر تریلر کامل این کاراکترها را در دسترس قرار داد. ازاین‌رو بازیکنان از روز یکشنبه ۱۳ مرداد ماه (چهار آگوست) به‌وقت ‌ژاپن می‌توانند کاراکترهای جدید اسریت فایتر 5 یعنی هوندا، لوسیا و پویزن را تجربه کنند. هوندا و پویزن را می‌توان یکی از کاراکترهای مورد انتظار و قدیمی سری استریت فایتر دانست. لوسیا نیز یکی از شخصیت‌های بازی Final Fight است که به‌لیست مبارزان استریت فایتر V پیوسته است.

جدا از این موارد، یوشینوری اونو در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که در روز فینال مسابقات (روز یکشنبه) شرکت نخواهد کرد. همچنین از این اتفاق هم ابراز تاسف کرده است و اعلام کرده که تلاش او و تیمش برای ارائه این محتویات از بین رفته است. در ادامه می‌توانید تریلر کاراکتر هوندا را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین با مشاهده‌ی تریلر کامل رونمایی از سه شخصیت فصل چهارم، می‌توانید گیم‌پلی پویزن و لوسیا را هم تماشا کنید. در پایین هم تریلر کاراکتر هوندا به اشتراک گذاشته شده است.

دانلود ویدیو از‌ آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده