نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

نمایش X-Factorها در تریلر جدید بازی Madden NFL 20

تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Madden NFL 20 روی نمایش X-Factorها که به ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازیکنان مطرح فوتبال آمریکایی اشاره می‌کند، متمرکز است.

۹ روز دیگر جدیدترین قسمت از سری بازی‌های ورزشی Madden NFL منتشر خواهد شد و این روزها از اثر نام‌برده خبرهای بیشتری را خواهیم شنید. در جریان آخرین اخبار بازی، شعبه‌ی ساخت آثار ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز (EA Sports) تریلری جدید از این بازی را منتشر کرده که جنبه‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی را نمایش می‌دهد.

این تریلر جدید درکنار نمایش تمامی ویژگی‌های تازه‌ی گیم پلی بازی Madden NFL 20، نگاهی ویژه به مهارت‌‌های X-Factor خواهد داشت. X-Factorها همانطور که از نام‌ آن‌ها مشخص است، قابلیت‌هایی ویژه هستند که بازیکنان نام‌آشنای این رشته‌ی ورزشی از آن‌ها بهره می‌برند و خود را نسبت به‌دیگر بازیکنان، متمایز می‌کنند. به‌عنوان مثال با انتخاب تیم کانزاس سیتی (Kansas City) می‌توانید از «ایکس فاکتور» یکی از بازیکنان این تیم یعنی پاتریک موهامس (Patrick Mahomes) که پرتاب‌های شدیدا بلند و بازوکا-مانند (!) است، بهره ببرید و حریف را تحت‌ فشار قرار دهید. 

این تریلر در ادامه سایر ویژگی‌های گیم‌پلی بازی را نمایش می‌دهد و به‌جدیدترین حالت تک‌نفره و به‌نوعی، داستان‌محور بازی که Face of the Franchise نام دارد هم اشاره می‌کند. بازی Madden NFL 20 در تاریخ ۲ اوت (۱۱ مرداد) در دسترس دارندگان ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر جدید دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده