// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

تریلر جدید بازی Dragon Quest Builders 2 با محوریت بخش چند نفره‌ آن منتشر شد

اسکوئر انیکس در تریلر جدید بازی Dragon Quest Builders 2 حالت چند نفره‌ی جذاب بازی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Dragon Quest Builders 2 داستان گروهی شیطانی را روایت می‌کند که قصد دارند جهان را نابود کنند و به همین منظور ساخت و ساز، آشپزی و در کل خَلق هر چیزی را ممنوع کرده‌ و هر کسی را که توانایی این کار را داشته به اسارت درآورده‌اند. حالا شما تنها معمار باقی‌مانده و آخرین امید برای نجات دنیا هستید. پایه و اساس این بازی ساخت و ساز است؛ البته عناصر نقش آفرینی هم نقش پر رنگی در آن دارند. این بازی همچنین نمایشی نسبتا طولانی را در کنفرانس شرکت اسکوئر انیکس طی نمایشگاه E3 2019 به خود اختصاص داده بود.

حالا تریلر جدیدی از Dragon Quest Builders 2 منتشر شده که نحوه‌ی تعامل با سایر بازیکنان و ساختمان‌های زیبایی را که می‌توان در این اثر ساخت، نشان می‌دهد:

دانلود از آپارات

گشت‌و‌گذار با دوستان، ساخت بناهای شگفت انگیز و هماهنگی بین شما و دوستانتان برای ساخت این بناها بسیار لذت‌بخش به نظر می‌رسند. ساخت و ساز در حالت چند نفره می‌تواند بسیار هیجان انگیزتر و البته سریع‌تر از کار انفرادی باشد؛ البته به شرطی که شما و دوستانتان هم مثل شخصیت‌های این ویدیو به خوبی با یکدیگر هماهنگ باشید.

مورد دیگری که در این ویدیو به چشم می‌خورد سیستم شخصی سازی کاراکترهای این بازی ژاپنی محبوب است. موضوع جالب در مورد این سیستم، امکان شخصی سازی مجدد کاراکتر اصلی شما هنگام ورود به بخش چند نفره و حتی تغییر جنسیت آن است. همچنین برای جا‌به‌جایی سریع در محیط گسترده‌ی بازی امکان استفاده از وسایل نقلیه نیز وجود دارد.

برای آزادسازی بخش چندنفره‌ ابتدا باید داستان اصلی بازی را تا نقطه‌ی خاصی پیش ببرید و پس از آن قادر خواهید بود با سه بازیکن دیگر به‌صورت آنلاین یا به شکل آفلاین به بازی کردن بپردازید؛ البته حالت آفلاین فقط برای نسخه‌ی نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود و دارندگان پلی استیشن 4 فقط به‌صورت آنلاین می‌توانند حالت مولتی‌پلیر بازی را تجربه کنند. همچنین قابلیتی در بخش چند نفره وجود دارد که بازیکنان با استفاده از آن می‌توانند ساخته‌های خود را به آیتم‌هایی غیرقابل تخریب تبدیل کنند و بدون نگرانی از خرابکاری دیگر بازیکنان به ساخت بناهای باشکوه بپردازند.

طبق اعلام قبلی اسکوئر انیکس نسخه جدید مجموعه Dragon Quest در تاریخ ۱۲ جولای (۲۱ تیر) برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شما هم می‌توانید تجربه‌های خود با این مجموعه را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده