// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۸

تریلر جدید Borderlands 3 با محوریت معرفی جانوران داخل بازی

در جریان اولین ویدیو از سری ویدیوهای معرفی گیاهان و جانواران بازی Borderlands 3، شاهد معرفی جانوران بازی توسط کلپ‌ترپ هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بازی Borderlands 3، ویدیوهای مختلفی را برای معرفی گیاهان و جانوران جهان بازی بوردرلندز 3 در نظر گرفته است. در جریان اولین تریلر منتشر شده، شاهد معرفی جانوران سیاره پاندورا توسط کلپ‌ترپ دوست‌داشتنی مجموعه Borderlands هستیم.

جانوران و دشمنان شما در بازی بوردرلندز 3، هرکدام دارای مهارت‌ها و قابلیت‌هایی هستند که باید از آن‌ها دوری کنید. برای مثال بعضی از جانوران قابلیت الکتریسیته دارند یا بعضی دیگر سمی هستند. ازاین‌رو برای نابودی بهتر دشمنان در نبردهای شلوغ و نفس‌گیر باید شناخت مناسبی از آن‌ها داشته باشید تا بتوانید پیروز شوید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از معرفی جانوران بازی Borderlands 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

انتظار می‌رود در آینده نه‌چندان دور شاهد انتشار سایر تریلرهای مربوط به معرفی گیاهان و جانوران Borderlands 3 باشیم. بوردرلندز 3 در تاریخ ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. نسخه‌ی پی سی بازی برای ۶ ماه در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است.

دانلود ویدیو از‌ آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده