// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

نگاهی به بازی‌هایی که تا پایان سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند

سال ۲۰۱۹، سال متنوعی برای کاربران بازی‌های ویدیویی و مخصوصا کاربران نینتندو سوییچ به‌حساب می‌آید که در این آیتم ویدیویی نگاهی به بازی‌هایی که تا پایان این سال عرضه می‌شوند، خواهیم داشت. 

یک سال خوب برای گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی، سالی است که بازی‌های ویدیویی با کیفیتی عرضه شوند؛ آثاری که بتوان با بازی کردن هرکدام از آن‌ها، تجربه‌ی دلنشین و به‌ یادماندنی را کسب کرد. سال ۲۰۱۹ شروع بسیار خوبی داشت، بازی‌هایی نظیر Kingdom Hearts 3 و Resident Evil 2 Remake توانستند نظر بسیاری از کاربران و منتقدان را به‌خود جلب کنند. در ادامه بازی‌هایی نظیر Devil May Cry 5، The Division 2 و Sekiro: Shadows Die Twice سه‌ماهه اول ۲۰۱۹ را به دوران هیجان‌انگیزی برای گیمرها تبدیل کردند. 

حال فصل تابستان، پاییز و زمستان هم بازی‌های متنوع و مختلفی را در دسترس کاربران قرار می‌دهند. اگر از کاربران نینتندو سوییچ باشید، بازی‌های انحصاری مختلفی نظیر Super Mario Maker 2، Luigi's Mansion 3 و Astral Chain را تجربه خواهید کرد. این در حالی است که کاربران بازی‌های ورزشی هم می‌توانند مثل هر سال چشم‌انتظار FIFA 20 و  eFootball PES 2020 باشند. در پنجاه و پنجمین قسمت از برنامه لودینگ، معرفی کوتاهی از بازی‌هایی که تا پایان ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند، داشتیم و تاریخ عرضه‌ی دقیق‌شان را هم اعلام کردیم. اگر موفق به تماشای این قسمت از لودینگ نشده‌اید، می‌توانید از اینجا، قسمت پنجاه و پنجم را تماشا کنید. در ادامه هم ویدیو آیتم «بازی‌هایی که تا پایان ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند» را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب

لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که سه شنبه‌های هر هفته پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده