// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر داستانی جدیدی از بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World منتشر شد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World منتشر شده است که گیم‌پلی و داستان این بسته الحاقی را نمایش می‌دهد.

قبل از آغاز نمایشگاه E3 2019 و نمایش محتویات جدید بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World، شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی مانستر هانتر: ورلد، تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که وقایع داستانی و گیم‌پلی بازی را به‌نمایش گذاشته است. کپکام معتقد است که از نظر محتویات داستانی، بسته الحاقی Iceborne همانند داستان اصلی، شما را سرگرم خواهد کرد و محتویات بازی به‌همان اندازه هم غنی هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان برای دسترسی به‌محتویات Iceborne، باید بخش داستانی را کامل کرده باشند و به هانترز رنک ۱۶ رسیده باشند. ازنظر داستانی، بازیکنان در این بسته الحاقی از سوی واحد تحقیقات ماموریت دریافت می‌کنند تا به گشت‌وگذار در منطقه‌ی Hoarfrost Reach واقع در Seliana، جایی که یکی از پایگاه‌های عملیاتی شما قرار دارد، بپردازند. دراین‌میان هیولاهای جدیدی مانع راه شما می‌شوند که یکی از آن‌ها Shrieking Legiana نام دارد و پوشیده از یخ است.

همچنین مشخص شده است که این بسته الحاقی ۳۹.۹۹ دلار قیمت دارد. در ادامه اطلاعاتی از دمو E3 2019 بازی هم منتشر شده است. کپکام اعلام کرده است که این دمو شامل شکار سه هیولا می‌شود. اولین هیولا Great Jagras است که برای تازه‌واردها در نظر گرفته شده است و دومین هیولا، Banbaro نام دارد که برای بازیکن‌های سطح متوسط مانستر هانتر: ورلد طراحی شده است. در انتها اگر جزو کاربران حرفه‌ای این بازی هستید، باید Tigrex را از بین‌ ببرید. همچنین تمامی سلاح‌های بازی که در قالب ۱۴ نوع مختلف طراحی شده‌اند، در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این بسته الحاقی در تاریخ ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر) در دسترس کاربران پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده