// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه Early Access بازی Mechanic Miner برای پی سی منتشر شد

بازی Mechanic Miner که شما را در جایگاه یک مهندس ماهر قرار می‌دهد تا به نبرد با بیگانگان فضایی بروید، در قالب Early Access برای پی سی منتشر شد.

Mechanic Miner یک بازی پیکسلی و دوبعدی است که در آن کاربران باید ماشین جنگی خود را بسازند تا بتوانند در دنیای مرگبار این بازی زنده بمانند. بازیکنان با کشتن دشمنان و جمع‌آوری کردن منابع می‌روند تا سرزمین‌های مختلفی را در دنیای جهان باز این بازی به مالکیت خود در بیاورند. سازندگان در استودیو هلو‌ جان (Hello John) به‌تازگی اعلام کرده‌اند که بازی هم‌اکنون ازطریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» یا همان Early Access در دسترس علاقه‌مندان است. سازندگان برای جذب گیمر‌ها به بازی خودشان تریلری جالب و بامزه از پروژه خود منتشر کرده‌اند.

باتوجه‌به تریلر منتشر شده، شاهد سلاح‌های مختلفی در بازی هستیم که کاربران می‌توانند با قرار دادن آن‌ها روی ماشین خود به نبرد با کرم‌های غول‌پیکر بروند. در حال حاضر بازی بیش از ۵۰ قطعه مختلف برای ساخت‌و‌ساز دارد که کاربران می‌توانند به سلیقه خود ماشین کشنده خود را آماده کنند. سازندگان وعده داده‌اند که در جریان فاز ارلی اکسس، سلاح‌های بیشتری به این بازی اضافه می‌کنند.

Mechanic Miner

مکانیک ماینر از طرفی سه حالت مختلف نیز برای بازیکنان در نظر گرفته است. حالت اصلی که درواقع بخش داستانی این بازی است، شما را در دنیای موجودات بیگانه رها می‌کند تا به نبرد با امواجی از دشمنان و باس‌ها بروید. در این راه باید ماشین منحصر‌به‌فرد خودتان را بسازید و با حفاری کردن زمین راه خودتان به خانه را پیدا کنید.

حالت دیگری با نام Creative نیز در بازی وجود دارد که منابع بی‌شماری در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. کاربران با این منابع می‌توانند به‌طور آزادانه سناریوهای مختلفی را در بازی اجرا کنند. از مزیت‌های این حالت می‌توان به آزمایش کردن ماشین‌های شما اشاره کرد؛ به طوری که پیش از بردن ماشین‌تان به دنیای اصلی می‌توانید در این محیط آن را آزمایش کنید و ایرادات آن را برطرف کنید.

یکی دیگر از حالت‌های پرطرفدار بازی‌های ویدیویی یعنی Survival Mode نیز در این بازی حضور دارد. همان‌طور که از نام این حالت مشخص است کاربران باید با دنیایی از هیولاهای قوی‌تر مبارزه کنند و مهارت‌های خود را به چالش بکشند. البته باید حواستان باشد؛ چرا که هر موجودی در این بازی به خون شما تشنه است و هر کاری می‌کند که شما را در بازی نابود کند.

درحالی‌که سازندگان قصد دارند در جریان توسعه این بازی در فاز Early Access، آیتم‌های مختلفی به بازی اضافه کنند اما در آن سو یک ویژگی محبوب نیز برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند. این بازی قرار است به‌زودی از ابزار ماد (Mod) نیز پشتیبانی کند. همچنین حالت چند نفره آنلاین نیز برای این بازی در دست ساخت قرار دارد که در حال حاضر مراحل بتای خود را پشت سر می‌گذراد.

بازی Mechanic Miner هم‌اکنون در قالب نسخه ارلی اکسس برای کاربران پی سی در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی در پایین می‌توانید تریلر گیم پلی آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده