// شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶

تریلر جدید The Sinking City جهان بازی و دشمنان را نشان می‌دهد

به‌تازگی استودیو Bigben Interactive تریلر جدیدی را از بازی The Sinking City منتشر کرده است که در جریان آن شاهد دشمنان، معماها و جهان بازی هستیم.

The Sinking City یک بازی اکشن ماجراجویی است که استودیو بیگ‌بن اینتراکتیو (Bigben Interactive)، سازنده این اثر، برای خلق جهان بازی و روایت داستانی، از‌ آثار لاوکرفت الهام گرفته است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بیگ‌بن اینتراکتیو تریلر جدیدی را منتشر کرده است.

در جریان تریلر Rotten Reality شاهد به‌نمایش گذاشته شدن جهان بازی و دشمنان شخصیت اصلی هستیم. ظاهرا در بازی هیولاهایی طراحی‌ شده‌اند که ظاهری شبیه به اختاپوس دارند و در گوشه‌وکنار بازی آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. در بازی The Sinking City بازیکنان هدایت کاراکتری به‌نام چارلز رید (Charles W. Reed) را برعهده می‌گیرند که یک محقق خصوصی است. حال زمانی‌که به شهر اوکمونت واقع در ایالت ماساچوست می‌رسید، متوجه می‌شوید که این شهر توسط یک سیل تخریب شده است.

درواقع چارلز رید برای فهمیدن جواب سوال‌ها و تصاویر داخل ذهنش به این شهر سفر کرده است. از آن‌جایی که یک محقق هستید، گشت‌وگذار و پیدا کردن سرنخ‌های مختلف، یکی از المان‌های کلیدی بازی The Sinking City است. البته در شرایط نبرد و زمانی‌که هیولاهای بازی به شما حمله می‌کنند، رید پتانسیل جنگیدن با آن‌ها را خواهد داشت؛ زیرا وی در گذشته عضو نیروی دریایی بوده است. در ادامه می‌توانید تریلر Rotten Reality بازی The Sinking City را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. The Sinking City در تاریخ ۶ تیر ماه (۲۷ ژوئن) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده