// شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶

تریلر اولین بسته الحاقی One Piece: World Seeker منتشر شد

باندای نامکو تریلر اولین بسته الحاقی One Piece: World Seeker را منتشر کرد. این DLC اوایل تابستان منتشر می‌شود و بازیکنان در آن در نقش شخصیت زورو قرار می‌گیرند.

براساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو باندای نامکو در آخرین جلد مجله V Jump اعلام کرد که اولین DLC بازی One Piece: World Seeker با نام The Void Mirror Prototype اوایل تابستان امسال منتشر خواهد شد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کنترل شخصیت زورو را به‌عهده بگیرند. چند ساعت بعد، این استودیو ژاپنی اولین تریلر این DLC را منتشر کرد که در آن شاهد مبازرات این شخصیت هستیم.

بازی One Piece: World Seeker به‌نوبه خود برای طرفداران انیمه محبوب وان پیس، بسیار مورد انتظار بود، اما پس از انتشار بسیار نا‌امیدکننده ظاهر شد و از زومجی نمره متوسط ۵.۵ را دریافت کرد. یکی از بزرگ‌ترین شکایات طرفداران این بود که چرا تنها لوفی در این بازی قابل بازی است و بسیاری معتقد هستند که این DLC و فرصت کنترل تمامی شخصیت‌های خدمه کلاه‌حصیری باید از اول در بازی قرار داده می‌شد. این DLC جدید شاید کمی از مشکلات بازی را پوشش دهد و باعث شود طرفداران این مجموعه باز هم برای تجربه آن مشتاق شوند. این‌که توانایی‌ها و قابلیت‌های زورو را در عمل ببینیم و کمبوهای آن را در مقایسه با لوفی مشاهده کنیم، بدون شک جذاب خواهد بود.

چندی پیش بود که استودیو Bandai Namco تایید کرد که این بازی هم همانند برخی بازی‌های دیگر در غرب با سانسور مواجه شده است و کسانی‌که این بازی را پیش‌خرید یا در روز اول خریداری کرده بودند، نمی‌توانند به بسته الحاقی «درمان روح» دسترسی داشته باشند. با تمامی این اوصاف، انتظار می‌رود که پس از انتشار اولین DLC بازی و اضافه شدن زورو به شخصیت‌های قابل بازی، استودیو باندای نامکو با انتشار بسته‌های دیگر، بقیه شخصیت‌های خدمه لوفی را هم در اختیار دارندگان این بازی قرار دهد.

بازی One Piece: World Seeker اسفندماه سال ۹۷ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به دی‌ال‌سی The Void Mirror Prototype را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده