// دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶

قهرمانی FaZe Clan و نمایش خوب MIBR در مسابقات BLAST Pro Series بازی CS:GO

تیم‌های برتر رویداد BLAST Pro Series: Miami 2019 در بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

دومین رویداد سری مسابقات BLAST Pro Series در سال ۲۰۱۹ به پایان رسید. در این رویداد که در شهر میامی، فلوریدا برگزار شد، شِش تیم مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive حضور داشتند. مجموع جوایز رویداد ۲۵۰ هزار دلار بود که قهرمان رویداد سهمی ۱۲۵ هزار دلاری را به‌دست آورد. رویداد BLAST Pro Series: Miami 2019، مانند سری قبلی این رویداد که در سائو پائولو برگزار شد، از یک فرمت گروهی و فینال پیروی خواهد کرد؛ بدین صورت که تمامی تیم‌ها بایستی در بازی‌های Best-of-one، با یکدیگر رقابت کنند و دو تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کنند راهی فینال خواهند شد. بازی فینال به صورت Best-of-three، برگزار خواهد شد.

Guardian Faze Clan CS:GO Blast pro eries

در این دوره از مسابقات شاهد نمایش خوب تیم MIBR که متشکل از افسانه‌های برزیلی است، بودیم. Fallen و هم‌تیمی‌هایش بعد از سپری کردن چند هفته سخت، با شروع مسابقات BLAST Pro Series با کسب دو پیروزی، یک مساوی و دو باخت در مرحله اول رویداد، به جایگاه سوم مسابقات دست یافتند. نکته مهم در مورد این تیم، کسب پیروزی ۱۶:۲ در مقابل تیم Astralist، قهرمان چندین دوره مسابقات مهم بازی CS:GO بود. در سمت دیگر برزیلی‌ها توانستند با کسب نتیجه ۱۵:۱۵ در مقابل تیم FaZe که به عنوان قهرمانی رویداد دست یافت، علاقه‌مندان به ورزش الکترونیک و بازی کانتر استرایک را یک بار دیگر به وجد آورند.

دانلود از آپارات

تیم FaZe Clan با کسب سه پیروزی، یک مساوی و یک باخت در مرحله اول رویداد در جایگاه دوم قرار گرفت و جواز حضور در فینال مسابقات را کسب کرد. در سمت دیگر نماینده آمریکای شمالی که با نام Team Liquid شناخته می‌شود با کسب پنج پیروزی، با قرار گرفتن در جایگاه اول مرحله گروهی دیگر فینالیست مسابقات بود. بازی فینال در دو نقشه Mirage و Dust II پیگیری شد که در نهایت تیم FaZe Clan با کسب نتایج ۱۶:۶ و ۱۶:۱۲، عنوان قهرمانی مسابقات BLAST Pro Series: Miami 2019 را از آن خود کرد.

در نهایت، نیکولا 'NiKo' کوواچ، در مجموع ۲ بازی فینال ۴۷ فرگ به‌دست آورد و با ثبت عدد ۱.۵۳ به عنوان Rating خود در مقابل تیم Liquid به عنوان باارزش‌ترین بازیکن بازی (MVP) معرفی شد. این اولین مدال MVP، بازیکن ۲۲ ساله تیم FaZe Clan، است که در سال ۲۰۱۹ به‌دست آورده است و پنجمین مدالی است که در کل بازه زمانی فعالیتش در بازی CS:GO، نصیبش شده است.

Niko faze clan cs:go

تيم‌هاي برتر و جوايز اهدا شده

مقامتيمجايزه
اولFaZe Clan۱۲۵ هزار دلار
دومTeam Liquid۵۰ هزار دلار
سومMIBR۲۵ هزار دلار
چهارمNatus Vincere۱۵ هزار دلار
پنجمAstralis۱۰ هزار دلار
ششمCloud9۵ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده