// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

جالب ترین گلیچ های مجموعه The Elder Scrolls

سری The Elder Scrolls به داشتن گلیچ‌های مختلف و بامزه معروف است و در این مطلب نگاهی به بهترین و جالب‌ترین گلیچ‌های این مجموعه انداخته‌ایم.

معمولا دونوع گلیچ در بازی‌های ویدیویی داریم. مورد اول گلیچ‌هایی هستند که بازیکنان از آن‌ها برای تمام کردن بازی یا انجام کارهای مختلف استفاده می‌کنند. این نوع گلیچ‌ها ظاهری بامزه و خنده‌دار دارند. این درحالی است که دسته‌ی دیگر گلیچ‌ها، مواردی هستند که باعث ناقص شدن تجربه و لذت شما از یک بازی می‌شود. مجموعه The Elder Scrolls و مخصوصا دو نسخه Skyrim و Oblivion، جزو گروه اول هستند. این دو بازی گلیچ‌هایی را در خود جای داده‌اند که اکثر آن‌ها جنبه‌ی سرگرمی دارند و بازیکنان با انجام‌شان، تجربه‌ی متفاوتی را کسب می‌کنند.

برای مثال یکی از جالب‌ترین گلیچ‌های بازی اسکایریم، موج سواری و پرواز در آسمان است. در این گلیچ بازیکنان با قرار گرفتن روی پشت یک پرنده، می‌توانند پرواز کنند و با قرار دادن دوربین بازی در حالت سوم شخص، از منظره‌ی اطراف‌شان لذت ببرند. همچنین نسخه‌ی Oblivion هم یک گلیچ بامزه دارد که در جریان آن می‌توانید ۱۵ هزار هندوانه را احضار کنید. در چهل و هفتمین قسمت از برنامه‌ لودینگ، به‌سراغ جالب‌ترین گلیچ‌های سری الدر اسکرولز رفتیم. درادامه می‌توانید ویدیو مربوط‌به گلیچ‌های مجموعه The Elder Scrolls را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین اگر موفق به‌تماشای جدیدترین قسمت از برنامه لودینگ نشده‌اید، با مراجعه به‌صفحه چهل و هفتمین قسمت می‌توانید این برنامه را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که دوشنبه‌های هر هفته پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده